Okulun İlk Günü

1.8K 71 16
                                    

Evet yine okula geldik ve yine Tifany okulda ve yanında gıcık sweed girl grubu tabi herkes Tifany en popüler olduğu için herkes onu savunuyor. 
Dolabıma doğru yürüyordum meğerse herkesin dolapları değişmiş Tifany gelip gıcık bir sesle
-Orası benim dolabım ne yaptığını sanıyorsun.
Ben aldırış etmedim ve o yokmuş gibi davrandım ama iyice rahatsız etmeye başladı en sonunda bir tane yapıştırdım ama ne yapayım hak etti.      Müdür gelmesin mi ?koca okulda bir bizi gördü. Haksız mı Tifany'in babası okulu bir deyişle o yaptırdı. Müdür beni cezalandırdı.Okul bittikten sonra   iki saat daha burdayım.Müdür gelip önüme bir düzine kağıt koyup ev ödevi olduğunu söyleyip gitti.
Neyse bende fazla durmadım müdür gittikten sonra bende çıktım.
Eve giderken sokak çok sessizdi.Beni birinin takip ettiğini hissettim ve biraz korktum üstelik o sessizlikte biri önüme atlasa onu dövebilirdim. Neyse yürümeye devam ettim.en sonunda eve geldim ne garip bir histi hem korku hem heyecan. Odama gittim ve müdürün bana verdiği garip ödevi yapmaya başladım aslında orada birşeyler daha dedi ama dinlemedim.Her neyse önemli olacağını düşünmüyorum. Sıkıldım ve ödevi sabah yapmaya karar verdim. Tam o sırada uyuyacaktım ki biri camımı tıklattı. Hemen  camın perdelerini açtım ve baktım hiç kimse yoktu.Sabahki olay ve bu beni iyice korkutmaya başladı okulda hiç arkadaşm olmadığı için bu olayı kimseye anlatamıyorum. Okulun emo kızı olduğum için herkes beni ucube olarak görüyor olmalı. Tabiki buna üzülmüyorum o kızların hepsi aynı kendini beğenmiş ve egolarından hiç bir şey görmüyorlar.kısacası okulun ilk günü bok gibi geçti.

Bir Katile Aşık olmak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin