Yine Mi Sen !

383 18 19
                                    

Lucy nin Ağzından

♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♡♢♢

Yaz tatili bitmişti sınıfa girdim sınıfta tek ben vardım sanırım biraz erken gelmiştim .

Lucy = Ama ne yapayım ? Okulu özledim arkadaşlarımı özledim  !! Sting i özledim ama beni sevmediğini biliyorum -,- Bir zamanlar en yakın arkadaşım Yukino ile çıkıyor amaan boşver Lucy ! Nasıl boşverirsin aptal Lucy !

Gördüğüm kişi ile kafamı masaya vurmaya başladım.

Natsu = Hmmm kendi başına konuşan bir kız.

Sırıtıyordu.

Lucy = Pişmiş kelle misin sen ya ? Hem konuşmamın ne kadarını duydun sen ?

Natsu =  Sana istediklerimi yaptıracak kadar

Lucy = Yani bu sene de uğraşacaksın benimle !

Natsu = Ee yani orası öyle.

Lucy = Ya off ya ! Offfffff !

Natsu = Ne yapayım kızım en yakın arkadaşlarımdan birini sevmeseydin. Hem belki aranızı yapa bilirim.

Lucy = Gercekten mi ? Oleeey !

Natsu ya sarıldım çok sıkı sarılmıştım sonra sarıldığımın farkına varıp utandım.

Natsu = Hem sarılıyorsun hem utanıyorsun. Vücut sıcaklığın beni bile yaktı be !

Iceriye Sting ve Yukino geldi el eleydiler.

Sting = Selam Natsu ! Ve sarışın kız!  Adın neydi düşüneyim . Buldum ! Lucy ?

Lucy = Adımı biliyor  ! Adımı biliyor  ! Adımı biliyor ! Adımı biliyooooor !

Herkes bana meraklı gözlerle bakıyordu.

Lucy = Şey ben dans klübündeyim ya dansım için şarkı buluyorum  . Adı da Adımı biliyor.

Yukino = Bir dans eder misin ?

Lucy = Tabi ! Ama müzik lazım.

Natsu = Ben açarım müzik.

Natsu müziği açtı ben dans etmeye başladım.  Sting de izlediği için çok güzel dans etmeye dikkat ediyordum.

Sting = O-oha!

Yukino = Sting sen bir benimle gelsene !

Tabi biz Natsu ile kavga etmeye başlamıştık sebebini bile bilmediğim bir kavgaydı. Sınıf toplanmıştı en iyi arkadaşım Levy benimle küstü başka arkadaşım da yoktu zaten . Erza ve Juvia ile de arkadaştım ama pek konuşmazdık.

Erza = Natsu neden hep Lucy ile kavga ediyorsun o bence iyi bi kız ?

Natsu = Söyliyeyimmi? Ortaokulu?

Lucy = Söylersen söyle artık senle uğraşamıycam!

Sınıftan atarli ergenler gibi çıktım sonra Ortaokulu hatırlayıncaa koşarak Erzaların yanına gittim.

Natsu = Lucy ile Ortaokul dan belli aynı sınıftayız . O zamanlar beni seviyormuş bende onu rezil ederek red etmiştim.

Lucy = Söylemedin birsey dimi ..?

Fairy Tail High School Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin