Aradan 1 saat geçmiştir dans yarışı vakti gelip çatmıştı acaba kim yenecekti?
Natsu nun Ağzından
Juriler berirlendikten sonra büyük bir telaş sardı hepimizi . Acaba Lucy neden benim için değil de Neel için yarışa katılmıştı ? Aman neyse . Juriler Neel , ben , Jellal ve Sting ti en çok biz anlardık . Kızlar diyince akla gelen ilk Loki olsada Loki kızların orasına burasina bakmak için jüri olurdu. Bu yüzden onu koymadık. Ben jüri koltuğunda otururken yanıma Neel geldi.
Neel = Merhaba.
Natsu = Merhaba . Sen Lucy e aşık mısın?
Neel = Çok mu belli ediyorum?
Natsu = Biraz . Neden seviyorsun?
Neel = O olmasa ben hayatta olamazdım o benim yaşama sebebim . Güneş rengi dalgalanan saçları bir yana çikolata rengi gözleri ya da narinliği bir kediyi mutlu etmek için tasarlanmış gibi.
Natsu = Merak etme o da seni seviyordur.
Neel = Hayır seni seviyor çünkü biz küçükken falcı teyze Natsu felan filan demişti bir falda. Sen onun kaderisin istesen de istemesen de .
Natsu = Peki bu canını acıtmıyor mu ?
Neel = Biz nerolar kaderi değiştire biliriz ben buraya kaderi değiştirmeye geldim.
Natsu = Neyse bak yarış başlıyor.
Lisannalar çıkmıştı elbiseleri sade normal kıyafetden ibaretti ama Ultear ile uyum sağlıyordu.
( Turuncu saçlı kız Lisanna diğeri Ultear )
Lucy lerin üstünde uzun mont vardı elbiselerini saklıyorlardı.
Lisanna = Bizi nasıl geçmeyi düşünüyorsunuz?
Lucy = Böyle.
Lucy ve Erza montunu çıkardı . Biz erkeklerin ağzı sulanmis vaziyetteydi.
( Saçı pembe gibi olan Lucy diğer kız yani siyah saçlı olan Erza )
Lucy = Lisanna terk et burayı bence.
Lisanna ve Ultear sinirle gittiler. Erza ile Lucy kıkırdıyordu.
Lucy = Kazananı söylemeye gerek var mı ?
Natsu = Ee dans bittiğine göre bişeyler giyseniz?
Jellal = Sana katılıyorum Natsu.
Neel = Benim kediciğim böyle daha tatlı.
Lucy = Bu kedicik Neel i kimseye vermeye niyetli değil o yüzden antrenman yapacak.
Lucy gitti bende peşinden gittim.
Natsu = Lucyyy
Lucy = Efendim?
Natsu = Ya sen kimi seviyorsun? Geliyorsun Sting i seviyorum diyosun sonra seni unutmak için sevdim diyosun şimdi de Neel çıktı !
Lucy = Bak anlamıyorsun anlayamazsın.
Natsu = Neyi alamıyorum söyle ! Söyle ! Yoksa çıldırıcam ya ! Ya ben geceleri uyuyamıyorum Lucy .
Lucy = Hani bir Nero kralı öldürdü demiştim ya onun hikayesini anlatayım mı ?
Natsu = Bunun konumuzla ne alakası var ?
Lucy = Ya anlatırsam anlarsın.
Natsu = İyi iyi anlat madem.
Lucy = Yıllar önce bir küçük kız yolda tatlı mı tatlı bir kedi görmüş. Sonra onu sahiplenmiş kız her ne kadar fakir olsada onu beslemiş . Bir gün bir prens bu kızı görmüş ve aşık olmuş evlenmişler sonra kedi onları kıskanmış ve kral olan prensi öldürmüş. Çünkü bir Nero sahibi ile anlaşma yaparsa ona aşık olurmuş. Ama sahibi de aşık olduğu kişiyle evlenmezse acı çekip ölürmüş.
Natsu = Yani ben ölmiyeyim diye acı mı çekiyorsun?
Lucy = Evet ve senin Lisanna ile yakınlaşman beni ölüme bir adım daha götürüyor. Aynı odada kalacaksınız muhtemelen ben tatilden sağ çıkamıycam.
Natsu = Ya ben Neel i öldürürsem?
Lucy = Saçmalama Natsu ! O Tanrı gücünde ayrıca sen daha büyü gücüne bile kavuşmadın.
Natsu = Lucy yeter artık bende seni SEVİYORUM ! Bunu yeni anladım ama seni seviyorum anlıyor musun? Bunu yeni farkettim ama bilmiyorum işte bende sensiz ölürüm.
Lucy = Yarın voleybol maçımı dikkatli izle vuruşlarım sana olan duygularımı temsil edicek.
Natsu = Peki Prenses.
Lucy bana sarılmıştı karnımda kelebekler uçuşuyordu çok mutluydum . Umarım birgün mutlu oluruz çünkü Lucy siz bir hayat Joker siz bir Batman e benzer . Aha sıçtık Neel geldi!
Neel = Lucy geçmişi unuttun mu ? Kral ölümü felan?
Lucy = Unutmadım ama ama aşık oldum ne yapabilirim ki ?
Neel = Zaten ben de tam Nero değilim yarı insanım bu yüzden onu öldürmüyeceğim . Ama bir şartla.
Natsu = Neymiş?
Neel = Sevgili olduğunuzda bana haber verin çünkü sevgili olduğunuzdan 4 ay sonra küs yada ayrı olursanız Natsu ölür ve Lucy sana da Nero özelliklerimi kullanmaya başlarım.
Lucy = T-tamam.
Neel ayrıldığında biz birbirmize şaşkınlıkla bakıyorduk sonra dayanamayıp sessizliği bozdum.
Natsu = O zaman
Lucy = O zaman ?
Natsu = Seni seviyorum SEVGİLİM.
Sonra onu kendime çektim ve elimi saçına koydum zaman durdu o ve ben vardım. Güneş yoktu gökyüzünde akşam olmuştu karanlıktı ama saçları aydınlatmaya yetti gökyüzünü içimi ısıttı masum gülüşü sonsuza dek kalabilirdim onda . Tutuklu kaldım dudaklarında .
Lucy = O zaman artık odalarımıza gidelim.
Natsu = Saçmalama! Neel ile yatmana izin vermem .
Lucy = Sen de Lisanna ile yatıcan 😠
Natsu = O zaman Birtanem şu ağaç evde yatalım.
Lucy = İyi fikir Dragneel.
Natsu = Seni görünce ilham geliyo Bayan Dragneel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail High School
RomanceNatsu Dragneel ile Ortaokul 1 den belli aynı sınıftaydım ki şu an Lise 2 deyim -,- Onu sevdiğimi fark etmeye başlayınca kendimden nefret ettim !