Inceputul

31 3 1
                                    

Buna,eu sunt o studenta de la liceul Blacke o scoala nu prea cunoscuta din Italia.Sunt o fata destul de timidă lumea crede ca sunt o tocilara si o ciudată dar eu nu ii bag in seama.Inainte sa moara mama mea tot timpul imi zicea ,,Pune mana si invata ca sa nu ajungi ca mine o femeie de serviciu " o iubeam ,era totul pentru mine .Cand era pe patul de moarte ma pus sa promit că o sa invat si ca o sa ajung undeva in viata.Eu am promis si acum sunt premianta scoli toată lumea ma invidiază de acea nu ii bag in seama cand imi zic ca sunt o ciudata si o tocilara. Tata se lupta sa lucreze pentru mine ca sa am tot ce imi trebuie chiar daca el trebuia sa se pensioneze de aproximativ 3 ani pe caz de boala .Am trecut clasa a XII-a si imi trebuie mai multi bani pentru meditati ca sa iau nota mare la bac , sper sa intru la o facultate buna fara plata. Nu prea vreau sa merg la balul de sfarsit de an ca nu ma invitat nimeni si nici nu am rochie , sper totusi sa ma invite cineva .
Este o fata in scoala care nu ma lasa in pace deloc rade de mine si ma batjocoreste .Dar este acolo golanul scoli care in ultimul timp ma apara de spusele ei ,cred ca m.am indragostit de el . A venit la mine acasa dupa scoala (cred ca m.a urmarit). Eu eram singura acasa si usa am lasat.o descuiata din greseala. Atunci baiatul a intrat in casa m.a cautat peste tot pentru ca imi pierdusem telefonul. Am fost uimita cand l.am vazut in casa . El arata superb cu parul lui saten si cu ochii aia mari si rotunzi...se uita in ochii mei de parca ar fi vazut tot universul. Atunci am stiut, ma indragostisem enorm de el si nu imi puteam lua gandul de la el. Dupa ce mi.a dat telefonul ma intrebat daca vreau sa merg cu el la balul scoli am spus Da!! !

O sa postez in fiecare sâmbătă cate un capitol poate si cate doua!!! Sper sa va placa!!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 01, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire imposibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum