Prolog

10 1 4
                                    

    Razele soarelui fierbinte al dimineții se reflectă din sticla perfect curată a ferestrei făcându-mă să îmi strâng puțin ochii, deranjată de lumină, iar mai apoi să mă trezesc uşor buimacă.

Cobor scările înfăşurată în halatul subțire, de un alb imaculat, fiind o uşoară răcoare în toată casa, pentru a-mi lua porția de cereale ca în fiecare dimineață.

O mână nefamiliară îmi cuprinde talia făcându-mă să mă întorc confuză, mă încrunt uşor atunci când văd o mutră necunoscută, rânjindu-mi.

-Um.. cine eşti tu şi ce cauți aici?

-Oh, frate-miu nu mi-a zis că are o iubita aşa sexy.

Începu să mă scaneze din cap până în picioare cu un rânjet parcă satisfăcut şi cam ciudat.

Îmi aşez şi mai confuză mâinile în sân apoi continui:

-Ă.. cine, mă rog, e fratele tău?

-Luke! Ce? Nu ți-a povestit de mine?

-Oh, ba da, mi-a zis dar după spusele lui, nu credeam că eşti aşa de...

Îmi tăie vorba apropiindu-se şi mai mult de mine făcându-mă să mă dau câțiva paşi înapoi lipindu-mă de perete.

-Aşa de cum? Huh?

Îmi prinse mâinile brutal ridicându-mi-le deasupra capului, blocându-mă.

Voia să mă sărute dar eu mă împotriveam. Voiam să scap dar era prea puternic si prea bine făcut.

-Luke! reuşesc să îl strig printre dinți făcându-l să intre şi el în bucătărie.

Acel tip care insinuează că e fratele lui Luke, mă eliberă rapid reuşind să scape neobservat.

-Emma? Ce s-a întâmplat? spuse Luke uitându-se confuz.

-Îmi spui şi mie cine e el şi ce caută aici?!

-E Zayn. Ți-am mai spus de el. Nu ai de ce să îți faci griji. Acum hai, întârziem la petrecere!

Mă apucă tandru de mână trăgându-mă uşor spre el. Mă întorc destul de nervoasă la acel Zayn, el făcându-mi uşor cu ochiul şi zâmbindu-mi pervers.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 12, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Emma [Z.M-f.f]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum