V nin ağzından
Pelin utandığı için lavaboya gitti sonra birden bir ses geldi pelin merdivenlerden yuvarlanmıştı
V:ölme pelin ölme ben sana aşığım..
Bts:Neeee!!!
V:pelinin kafası kanıyo ambulans çağırınFlashback
Hastaneden geldiğimizde çok yorgundum bütün üyeler bize bakıyordu neden olduğunu anlamamıştım sonra onlara neden baktıklarını sordum onlarda hiçççç diye bağırdılar
Tabiki pınarın sakarlıkları kalkıyım derken ayağıma bastı sonra geri çıkıyım derken junkook un kucağına düştü pınar çok utanmıştı kalkamıyordu çünkü ayağı yere değmiyordu junkookda pınarı sevdiği için fırsattan hemen yararlanıyım dedi pınara yaklaştı pınar uzaklaştı pınar yardım edin diye bakış atınca hemen junkooku ittirdim onu ittiriyim derken jimine üstüne düştüm V de bunu görünce kalkıp uzaklaştı jiminden özüe dileyip yerime geçtim o arada V geldi ve bana süt getirdi alerjimin olduğunu söyledim tam sudeye verirken suga alıp içti jimin sudeyi sevdiği icin kızıp sudeye süt getirdi akşam birden kapı çaldi ve bu menerjerdi bize yarin prova oldugunu söyledi tabi ben sakat olduğum icin jimin üstüne düşmüştüm çünkü ayagım burkuk tam uykum geldi dedim ayağım yerden kesildi V beni kucağına almış odaya götürdü çok bişey yoktu basabiliyordum ama bilmem hoşlanmıştım başka biri olsa vururdum ama seviyorum V yi sabah olunca provadan sonra kizlarla gezerken biri beni sudeyi ve pınarı kaçırmışlardı ve bunu BTS üyelerine söylemişti. Akşam uyandığımızda sandalyeye bağlanmıştık benim canim yaniyodu çünkü kafamı vurmuştum bütün BTS üyeleri çok korkmuştu ve ençok korkan kişiler V junkook ve jimindi çünkü onları seviyordular 3 gün sonunda bizi bulmuşlardı fakat bizim V ve jimin bizim kızları baygın görünce korkup hemen gitmiş ve kafalarına odun yemişler ve bayılmışlar uyandıklarında hastanedeydik eve geldiğimizde hemen uyumuştuk.