Aveam ora de stiinte.Profesorul intra in clasa,zâmbi si ne saluta politicos.Krista se ridica din banca pentru a-si etala noile haine de firma.Te rog...😡Asta ar fi un prim motiv pentru care o urasc:mereu se da mare.
-Copii,astăzi as vrea sa facem un experiment!spuse proful Stiinta (il cheamă de fapt Akendral).
-Domnule profesor,se ridica Krista,o sa imi stric unghiile si abia ce mi le-am pus!
-Vei purta manusi,Krista!
-Dar trebuie sa imi observe toata lumea noua manichiură...
-Porti manusi si gata!!!!
Doamne ce fata!In ora apoi ii trimitea pupici noului ei iubit,Abell.Pfff...
Ora s-a terminat si proful Stiinta a iesi din clasa.Krista se plimba prin toata scoala de mana cu noul prieten.Sa vada toata lumea ca si-a facut iubit!Sincer,nu stiu cat o sa mai suport!Veni spre mine si spre Imma si spuse:
-Immora,nu te mai da la iubitul meu!
-Ah!Sa vezi ce se da pumnul meu la fata ta!
-Imma,calmeaza-te,te rog!
-Zirra,ar fi bine sa iti tii javra departe de iubitul meu!
-Tu ma faci pe mine javra?!
Si s-a iscat o bătaie...Imma a inceput sa o tragă de par pe Krista.
-Parul meu frumos!
Si a intervenit si Abell.
-Immora,lasa-mi iubita in pace!
Dar Imma nici nu a ascultat si Abell a venit cu băieții din a 8-a,iar Immora a fost bătută pana ce nu s-a mai luat de Krista.
-Imma,esti bine?o intreb speriată.
-Nu am nimic,dar sângele ii curgea siroaie.
- Hai sa mergem la diriga Puffy (o cheamă Evra,Puffy e porecla).
-Nu,nu vreau sunt bine.Vreau doar sa stau putin linistită.
-Haide la baie să te speli si apoi poti sta linistită.
Pana la urma s-a calmat si totul a decurs apoi ca de obicei.
CITEȘTI
Generala-incearca sa supravietuiesti😒👍
Teen FictionAnii mei din generală,un loc in care nu ai sanse sa supravietuiesti.*Totul este o creatie a mintii mele si nimic din aceasta carte nu s-a intamplat!De asemena,personajele nu sunt reale,ci create!*