*drrrr* *drrrr*
Το κινητο μου χτυπούσε...
¿?Π. Ποιος παίρνει πρωινιάτικα?¿
JIMINNNNN..."ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑ.. Σε μιση ωρα θα ερθω σπιτι σου για παμε μαζι σχολείο οκ?BYEE MUAH! " ειπε και εκλεισε... Δεν πρόλαβα καν να του πω καλημερα ή ενα γεια... Οκ????
ΚΑΤΣΕ!!! ΣΕ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ?? O_o
¿?7:25?¿
ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΟΥ?????Καθως πεταχτικα απο το κρεβατάκι μου *-* πηγα ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ στο μπανιο... Εκανα ενα γρήγορο ντουζ και βγήκα απο το μπανιο...Έτρεξα προς το δωματιο μου και εβαλα ενα ΜΑΥΡΟ τζιν και άσπρη, κοντή κοντομανικη που εγραφε " 'Alone' " με μαυρα γραμματα... Εβαλα γρηγορα τα παπούτσια μου καθως πηρα την τσαντα μου, κινητο, κλειδια και λεφτα... Και ΕΦΥΓΑΑΑ...
*Knock knock*
Τελεια... Δεν πρόλαβα να φαω... Δεν πειραζει , θα φαω μετα... Ανοιξα την πορτα και ειδα τον Jimin με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια...
"Παμε? " με ρώτησε και εγώ απλα κουνισα θετικά το κεφαλι μου.
BTW... Οι γονεις της Yuno δουλευουν εξωτερικά για αυτο σπάνια ειναι σπιτι... Οπότε μενει μονη τηηηςςςς :(
"Μάντεψε τι? " ειπε και εγω απλα τον κοίταξα με ενα βλέμμα Τι?
"Θα ερθει ενα 'κανουριος ' στο σχολειο μας! " ειπε κουνοντας τα μικρα δαχτυλάκια του στην λεξη καινούριος
"Και γιατι κανεις 'καινουριος' " ειπα καθως κουνισα κι εγω τα δάχτυλα μου και αυτος γελασε
"Γιατι τον ξερω! " ειπε
"Εγω? Τον ξερω? " ειπα με ενθουσιασμό...
"Εμμ... Δυστυχως οχι :( ...αλλα θα τον γνωρίσεις... Ειναι πολυ καλος και... Όμορφος " ειπε σκουντοντας με και γέλασε... Εγω απλα το έπαιξα σοβαρη και τον κοίταξα με ενα σοβαρο βλέμμα... Και μετα γελάσαμε και οι δυο... Τελος παντων φτασαμε στο σχολειο και εγω ανυπομονούσα για τον 'καινουριο' μαθητή του σχολείου... Εγω παντως περιμενω εναν σπασίκλα ≧﹏≦...γιατι ο σπασίκλα ειναι ΜΑΝΑΡΑΚΙΙΙΙ... LOL..
Πηγα στην ταξη μου και ειδα την Yumi να με περιμενει στο θρανίο μας...
"ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΑΖΟΟΟ! " ειπε κοροιδευοντας με και ζουλοντας τα μάγουλα μου...
"ΚΑΛΗΜΕΡΑ! " ειπα
"Άκουσα απο τον Jimin οτι θα ερθει ενας καινούριος μαθητής στο σχολειο μας! " της ειπα και με σκουντηξε.. Τι εχουν πάθει ολοι? Γιατι με σκουντανε??
"Τον ξερω! " ειπε και εγω την κοίταξα με ενα βλέμμα σοβαρα-τωρα?
"Ναι... Θα σ'αρέσει. Ειναι του 'Στυλ' σου... " ειπε και γέλασε...
YOU ARE READING
"Saranghae" | Kim Taehyung
FanfictionΗ Yuno... Εχει ενα Childhood friend ... Τον Park Jimin.... Που της γνωριζει τον παλιο του φιλο τον Kim Taehyung ( ο κανουργιος μαθητής του σχολείου) "Γεια σας! Ειμαι ο Kim Taehyung αλλα μπορειτε να με φωνάζετε taehyung ή V..." ειπε . . . "Kim Tae...