• MOTYWACJA DO NAUKI •

843 66 9
                                    

Jeśli brakuje ci motywacji do nauki która jest niezbędna to ten wpis jest właśnie dla Ciebie !

Może wydaje się Wam się , że odpowiedź na to pytanie może być prosta otóż to nieprawda nie wystarczy ,, wziąść sie do roboty " czy coś w tym stylu jak mówią niektórzy . Oto pare podpunktów które wszystko wyjaśnią :)

• CEL •

Na samym początku musicie postawic sobie pytanie : Dlaczego chcecie sie uczyć ? Jakie chcecie mieć cele ? Jeśli znasz odpowiedź na postawione pytania to bardzo dobrze . Jeśli nie , to twój cel to prawdopodobnie w przyszłości szanse na wymarzoną prace , dobre oceny lub awans .

• NIE WSZYSTKO NARAZ •

Jeśli usiądziemy i zmierzemy tą ,, energie " nie odstraszmy jej wielkim materiałem do zapamiętania wystarczy że codziennie pouczysz sie po trochu a twój mózg powoli pochłonie cały zaplanowany materiał . Pamietaj jednak nie rób przerw i nie mów : A jutro się poucze czy coś w tym stylu bo z doświadczenia wiem że nie jest to dobre .

• NAGRADZAJ SIE •

PAMIĘTAJ ! Możesz powiedzieć sobie że Jeśli nauczysz sie 2 wersy wiersza to wieczorem zrobisz sobie gorącą kąpiel , lub gdy napiszesz prace zjesz pyszne sushi .

• DODATKOWE POMOCE •

Możesz uczyć sie przez gry interaktywne . Lub samemu możesz zrobić fiszki językowr z jednej strony napisać angielskie słowo a po drugiej jego tlumaczenie . Następnie czytać i obracać tak długo aż się zapamięta .. U mnie to działa ;)

• WSPOMAGACZE •

Na biurku lub stole na ktorym sie uczysz możesz mieć orzechy włoskie lub czekolade która swoimi właściwościami napewno pomoże zapamiętać ci wiele rzeczy . Nie zapominaj o piciu dużo wody .

• PAMIĘTAJ •
NIE OSZUKUJ SAM SIEBIE JESLI CZEGOS NIE UMIESZ NAUCZ SIE TEGO . Bądź systematyczny / systematyczna a twoja uczciwa praca napewno przyniesie efekty !!

Mam nadzieje że mój pierwszy wpis Wam sie podoba i chociaż troche zmotywuje tych leniuszków do pracy . Do zobaczenia w kolejnych wpisach =)

JAK ZMOTYWOWAĆ SIE DO NAUKI ? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz