Era Iarna lui decembrie, incepuseram pregatirile pentru o sceneta oarecare pentru scoala si dupa multe alte incercari cu persoanajele principale am fost eu si inca un baiat pe care nu il cunoascusem pana atunci.
Sa ma prezint: numele meu e Melissa am 14 ani si pana atunci eram o fata serioasa care isi vedea de treburile ei, respecta regulile scolii si nu prea comunica cu colegi sau profesori,eram doar eu si imi era bine asa cum era. Cand am inceput pregatirile eu eram Maria iar un alt baiat era Iosif . Prima impresie mi-a dat-o ca fiind un baiat destul de rebel fiind cu o clasa mai mare ca mine si si-a pus picioarele pe banca in timp ce explica profesoara ?! Primele lui cuvinte adresate mie au fost :
-,,stii fetita ?sa stii ca mie nu imi place de tine asa cum scrie in biblie( foarte serios )
- stiiu ,nebunule :))
- Da oricum poate poatee ;) ( si a facut o fata de nebunn combinat cu un extraterestru :)) )
Apoi a fugit acasa fiindca s-a sunat si trebuia sa plecam toti.
Era destul de comic si dupa aceea am mai vorbit pe facebook daca tot e la moda sa ai asa ceva :)) I-am scris eu si vazand ca nu imi scrie inapoi dar a vazut am scris : ,,scuze nu tie am vrut '' si acum inca mai radem amandoi cand ii spun asta. Apoi am vorbit si mereu mai ca nu crapam tavanul la ce sus saream cand vedeam ca imi scrie si vorbeam lucruri banale amandoi find timizi si curiosi sa ne cunoastem unul pe altul. Prima porecla pe care mi-a adresat-o mie a venit de nustiuu unde era, milbauriasclabucel cam lunga si de scris si de pronuntat :)) doua zi .. :
Era cald pe afara , iesisem cu o colega afara si el era inauntru am vorbit , mai bine zis urlat cu colega lui de la geam ea si eu jos si cand a vazut ca vorbesc cu ea a deschis geamul larg si a strigat cat a putut de tare :
-Milbauriasclabucelllll ce faciiii ? <3>
-Inchidee repedeee geamullll
-Bine milbauriasclabucell, imediatt !
Era foarte comic si imi placea mult ca nu ii era rusine sa faca chear si ceva mai ridicole gesturi defata cu prieteni sau chear cu necunoscuti .
Dupa gesturile lui facute la scoala si vorbele frumoase am realizat ca e cu totul un alt baiat trecut prin multe care aveam incredere in mine imi spunea orice si ma suna de multe ori ca sa imi spuna ca nu mai rezista cu ai' lui iar eu mereu orice probleme avea il calmam ,era un sentiment pe care nu l-am mai trait si am descoaperit chear multe sentimente ascunse <D> .
-------------------- --------------- ---------
----------------------------------- ---------- ---
Lunile au trecut eu incepusem sa ma indragostesc in adevaratul sens al cuvantului de el si era chear frumos, noi stateam in locatii diferite la 20 de minute distanta dar macar mergeam la aceeas scoala <D>..
Lunile treceau si a aparut insfarsit si primul <Te iubesc ! > Vorbeam nopti intregi la telefon ne alintam nu cu iubire sau altceva cu somnorici, si alinturi copilaresti pe care le adoramm <D>iar dimineata ne trezeam somnambuli dar nu ne pasa .. aveam ,,jocurile" noastre de a ne suna unul pe altul cand era fix ( 13:00 , 7:00 ) mereu ma gandeam la el cand auzeam o melodie sau orice altceva lucru marunt care m-a facut sa ma indragostesc de el .
Ceva mai woww ! e ca eu nu am avut primul saurt si el, a fost primul meu prieten ..defapt noi nu eram tocmai impreuna dar aveam cea mai frumoasa relatie, aceea fiind ; Stii ca el este indragostit de tine, tu de el dar ramaneti ,,prieteni '' e ceva absolut fascinant cum iti pui toata increerea intr-o singura persoana si te bucuri de ea, ti-se lumineaza fata cand il privesti si defiecare data zambesti doar privindu-l , si te bucuri de persoana lui .
Eu de exemplu m-am indragostit de el prin simplul facpt ca e el, persoana lui si persopnalitatea , nu era nustiu ce print de frumos dar ochii lui albastri mereu cand ii priveam simteam ca privesc inauntrul lui si gaseam acolo multa suferinta imbinata cu bucurie si veselie cand ma privea! -----------------------------------------------------
El este un baiat cu parul blond spre maroniu numele lui e Asher ochi albastri care pe mine mereu ma vrajesc de fiecare data cand ma uit in ochii lui <D> 15 ani si un baiat cu mult umor dar si seriozitate , mai cand nu trebuiue :)) !
Din pacate stateam in holuri diferite, scoala avand mai multe etaje dar mereu isi facea timp sa iesim afara sau cand ma vedea ca ies afara fugea repede pe scari si gasea un motiv banal si se scotea in toate felurile cand nu putea venii . Mereu imi povestea de perosna lui , familia lui si se vede ca tine mult la ei , si se vede ca tinea destul de mult la mine .
Mie imi placea sa ii spun absolut tot in fata si dintr-o fata care era foarte timida nu vorbea cu nimeni la scoala, lua note mari la scoala si se baza doar pe invatatura dar sa nu o luam ca fiind o tocilara , fiindca nu luam mereu locul 1 :)) Dar eram foarte diferita de alte fete si cu toate ca aveam inca chear mari posibilitati si ne descurcam foarte bine cu banii nu imi placea sa ma dau mare , sau sa fiu fitoasa , dar revenind ; din acea fata timida m-am schimbat si aproape toata scoala ma stia si ma intelegeam cu toti prinzand mai mult tupeu si puteam sa spun toate lucrurile in fata ! Dupa un timp mai multe s-au schimbat cunoscandu-l pe el in bine si parca nu aveam nimic rau in cale ! .. A mai trecut timpul si..