Ştiți cumva de Silvia Likens? Toată lumea ştie că ea a fost abuzată da mătuşa sa Gertrude. Mai exact povestea pe care noi o ştim este cam aşa.
Silvia cu sora ei, căutau un loc unde să stea două săptămâni cât părinții fetelor erau plecați cu lucrul. Părinții au vorbit cu sora mamei fetelor ca să stea o vreme la ea. Femeia a acceptat.
Fetele au plecat să stea la mătuşa lor. Această matuşă avea 10 copii, era săracă, întotdeauna fuma şi consuma droguri deşi avea probleme psihice.
După câteva zile, Gertrude, a înnebunit şi a început să o bată pe Silvia. După ce a batut-o, a dus-o în beci şi a lăsat-o acolo fără să-i dea de mâncare. Ea şi-a pus copiii să o bată deşi ei nu voiau asta fiindcă le era milă de ea. Gertrude a încins o bucată de sârmă, cu care a scris pe burta Silviei "I'm a prostituate and i am proud of it" care tradus în română înseamnă "Sunt o prostituată şi sunt mândră de asta". La scurt timp dupa aceasta, Silvia a murit de hemoragie cerebrală. Gertrude a fost sigură ca Silvia se preface că a murit şi a continuat să o lovească. Gertrude a fost arestată, iar sora Silviei a fost dusă la părinții ei şi copii lui Gertrude au fost dusi la un orfelinat.În realitate.... nu a fost aşa. The abuse stoppers au fost in trecere pe acolo şi au auzit țipete din casa lui Gertrude. Ei au intrat in casă şi au văzut ce i-a făcut Gertrude Silviei. Ei au luat-o pe Silvia şi au dus-o să o îngrijească până aveau să vină părinții ei. A doua zi ei au plecat după sora Silviei şi au adus-o la Silvia. Sora Silviei le-a spus fraților unde se află părinții ei, iar frații au mers repede la părinții fetelor. Părinții au sunat la poliție, iar Gertrude a fost arestată. Silvia şi-a revenit încet încet.
Şi acesta a fost primul caz al fraților.
YOU ARE READING
Abuzul
Short StoryTiffany si Tommy sunt doi frati care vor sa reduca abuzurile de copii pentru ca si ei doi au fost abuzati de parintii lor....