Merhaba arkadaşlar benim adım samet lise 1 e gidiyorum..
Benim hayatıma benzer bi hikaye hazırladım size iyi okumalar...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Okullar açıldı artık tatil bitmişti artık ders vakti gelmişti.
Okulun ilk günü sınıfa girer girmez bi kıza vuruldum
Ilk görüşte aşk buna denir heralde ama bn baya utangaçımdır
Onun yüzüne ona demedim hemde okulun ilk günü felan diye
Demedim sorna kızın adını öğrenmeye felan çalıştım adı SENA
Mış.Sorna ole sohbet muhabbet senanin arkadaşları geldi onlarla da tanıştım adları MELIKE VE EYLÜL müş.Senayi taniyinca biraz daha sevmeye başladım.Sena tam benim kafada.Son ders e geldik o Dersimizide işledik zil çaldı esyalarimi toplayıp çıktım sınıftan çıkarken senaya görüşürüz dedi.Eve hiç gitmek istemiyordum.
Neden derseniz evde hep sinirleniyorum benim bi babam var hep annemle kavga eder.Annem i çok dövmüştü ama artık az da olsa büyudüğümüz için fazla bişey yapamiyordu.Ara sıra eve gelmiyordu.Gene eve gelmedi ben az da olsa mutlu oldum.Senanin sosyal medyadan adlarını aldın. Internete girer girmez onla konuştuk baya eylendik biz onla kanka olduk baya iyi kanka olduk. Sonra arkadaşları melike ile eylülün hesaplarını da takip etmeye başladım onlarada konuştuk iyi birileri .Sonra ben hesap çalmaya başladım ilk olarak bana kafa tutan insanların hesaplarını çaldım 30 kişinin sonrada senanin hesapini aldım ama haberi yoktu neden çünkü ona artislik taslayan varmı diye bakıyordum.Sonra baktım saat 1 olmuş hemen esyalarimi aldım bindim ilk otobüse baktım ki kimi göreyim sena ile melike onların yanına gittim. Muhabbet felan ettik sonra okula vardık sonunda. Sınıfa girdik bizim sınıf çok çılgın bir sinifdir çoğu hoca bizim sinfitan sikayetcidir. Ders başladı. Ders de herkez konusuyodu. Hoca aldı eşyalarını çıktı ve bidaha derslerimize girmedi. Bende bu işi fırsata çevirerek senayla konuştum bnimde 3 4 arkadaşım var biz yam çılgın bi tayfa EREN,YUSUF,MEHMET ,YAŞAR biz bole en arkada ordu gibiyiz ama mehmet hariç o fazla delirmez biz hep deliririz ders de....DIGER BÖLÜM......