Baktım ki gelmiş. Çantami sirama koydum ve onun yanına gittim. Ve yanında yusuf da vardı. Az senayla konuştum. O gün çok sıkıcı geçmişti okul. Eve geldim gene evde kavga vardı. Annem babamla kavga ediyorlar di. Onlara yardım ederdim ama suan en sevdiğim kişi senayla konusyorum. Evden küüt diye ses geldi. Babam ütüyü annemin kafasında kirmis. Duvar hep kandı o anda her şeyi unutmuş bi şekilde babama saldırdım babam i evden attım anneme baktım annemin eli yüzü kan içindeydi elini yüzünü yikattim annemin sonra bende sinirden evden dışarı çıktım saat 12 gibiydi o sinirle bende sigara içmeye başladım.
Eve geldiğimde saat 03:30 du annem uyumuştu. Sonra 5 e kadar oturup senayla konuştum. Sigara içmeye alışkanlık başladı gece de bitane dal içtim sena 05:36 gibi uyudu benimde baya uykum gelmişti bende uyudum. Sabah erkenden okula gittim tenise. Ordan ders e girdim. Teneffüs de tuvalete girdim 1 dal yaktim. Orda nöbetçi hoca vardı kokuyu fsrketmis gibi bana baktı bende çaktırmadan dışarı çıktım. Sena bankda oturuyodu tek ti bende onun yanına gittim. Canı sikkindi. Ne oldu diye sordum. Oda anlattı bende başıma gelen olayı anlattım. Sonra onu nasıl mutlu edebilirim diye düşündüm ve geldi. Dedimki gel okuldan kacalim dedim. Senada kabul etti. Sınıftan çantalarimizi aldık. Kapıdan çıkarken mudur geliyordu. Kızlar tuvaletine girdik o telaşla yer yoktu ben senayi kucağıma aldım. Orda bi gülme tuttu bizi ben senanin ağzını kabattim oda benim agzimi mudur gitmişti sonunda çıktık. Kapıda görevli vardı. Onada mudur çağırdı seni diye yolladık. Ordan çıktık okuldan ordan bi kostuk kostuk.
Sonra sahile gittik..
●D●
● E●
● V●
● A
●M●|●●●●●●●●●●●●● |
| ●●● EDECEK ●●●|
|●●●●●●●●●●●●● |