Geldim ama hala onu bulamadım... Bunu okuyan kişi sanırım ekildim 😖 Bir masaya oturup frapicino çilekli içtim ki onu karşıdan gelirken gördüm. Meğersem buluşma saati 12:30 değilde 13:30 'muş. Neyse baya bir beklemiş oldum. Ağlamaktan makyajım akmış. Hemen tuvalete koştum. Ve bir an karşımda Sinemi gördüm. Ama Sinemle konuşurken bir kadın sanki kendi kendime konuşurmuşum sandı ve çığırarak kaçtı. Makyajımı tazeledim ve masaya oturdum. Sinem yanımıza geldi ve oturdu. Onunla yine konuşmaya başladım. Onu daha önce de görmüştüm. O karşıdaki hiç birşey görmediğini ve sesler duymadığını söyledi. Beni deli sandı yanımdan gitti. Sinemle eve giderken bir amca bana iyi olup olmadığımı sordu. Eve varınca annemgil yarın psikoloji doktoruna gidiceğimizi söyledi. Gece yatmadan önce saçlarımı tararken saçlarımın büyük bir kısmı döküldü. Sabah olunca anneme bu halimi gösterdim annem ağlamaya başladı. Doktora gitme vakti gelmişti Sinemle vedalaşıp doktora gittik. Doktor bana adı garip olan bir ilaç verdi. O doktorda işimiz bitti birde kemoterapi doktoruna gittik. Şunu söylemek gerekirse o kemoterapi yi ilk defa duydum. Beni emar odasına götürdüler bana saçlarımın artık olmayacağını söylediler. Şok oldum daha önceki doktor ruh sağlığımın iyi olmadığını söyledi...