Učenje kao Hermiona

175 9 1
                                    

Hermiona je najbolja učenica u odeljenju, zna odgovor na svako pitanje i dobija dobre ocene . Mnogi bi hteli da budu kao ona, evo kako. 

1. Najosnovnije i najvažnije od svega: Radite domaći.  Ako radite redovno domaći ocena može da vam se  poveća, a i svaki odličan učenik uvek ima svoj domaći. Domaći služi da bi se obnovilo gradivo i proverilo znanje, iako je nekome to teško i naporno rezultati su bolji, takodje Hermiona uvek radi svoj domaći na vreme.

2

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2.Uči i čitaj. Svako ko uči dobija dobre ocene. Kada učitelj/nastavnik/profesor postavi pitanje Hermiona se uvek javi, čak i ako niko ne zna odgovor Hermiona je jedina koja zna. To bi trebalo i vi da radite, ona bi bila srećna da profesor kaže: "Bilo ko osim Hermione?"
Takodje čitajte, u prvoj knjizi Hermiona je rekla da je pročitala svaku knjigu za školu pre nego što je pošla u Hogvorts i plus je kupila još neke. Ako ne volite da čitate pokušajte da nadjete knjigu koja se radi o nečemu što vas interesuje, da li je to knjiga o životinjama ili biografija vaše omiljene zvezde, važno je da čitate.

3.Budite organizovani. Hermiona je veoma organizovana: u trećoj godini imala je više časova nego bilo ko drugi, ali opet je stigla da uradi sav svoj domaći, bude najbolja učenica, ide sa Harijem i Ronom u avanture i pomaže svojim prijteljima. Da bi ste bili organizovani kao Hermiona možete da imate planer u kojima ćete zapisivati šta treba da radite, sta imate za domaći... Hermiona ima planer za domaći i vi možete imati jedan za domaći, a jedan za ostale stvari.
To ne znači da treba da kupujete planer, obična sveska ili blok je uredu.
Osim planera potrudi te se da imate sve stvari koje su vam potrebne za školu (olovke, markeri  sveske...). Osim što će te uvek imati šta vam treba, nastavnici će primetiti da ste odgovoran učenik.

4.Pažljivo slušajte nastavnika. Slušajte nastavnika, hvatajte beleške i javljate se. Takodje možete postaviti neka dodatna pitanja o čemu ne piše u knjizi. Ako neko priča ili vas zove na času, kažite mu da vas posle pita kada se završi nastava.

5.Pokušajte da budete nastavnikov omiljeni učenik. To možete da postignete tako što će te pratiti prošle savete, posle časova možete otići do nastavnikovog stola i pitate ga nešto o lekciji koje ste tog časa učili. Takodje budite discliplinovani, ne pričajte na času i ne pravite gluposti na odmorima.

6.Nemojte da provodite vreme samo učeći. Ne bi trebali da samo učite, trebate da imate i slobodno vreme, družite se sa prijateljima... I Hermiona se zabavlja sa svojim prijateljima i to što učite ne znači da ste štreber ili slično. Ni Hermiona nije štreber, što ste bolji učenici možete upisati bolju školu,  a kasnije imate bolji posao.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 06, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hermione Granger Where stories live. Discover now