E.S.E.U

31 4 0
                                    

Toată lumea scrie... Scrie lume pe care o ştiu şi nu o ştiu. Scriu oameni de toate vârstele. Scriu de dragul scrisului sau cu sentimente de adolescent mucos şi o poezioară cu rimă de grădiniță, în care ne povesteşte despre iubirea lui pentru mama sau... o curvă de 16 ani cu aere de ,,Madame Bovary''.

Una e când scrie un om cu experiență, om cu aventuri sociale sau OM CARE ARE CE SPUNE. Scriitorul este omul care educă, a fi scriitor înseamnă să scrii imposibilul, să aduci un suflu nou literaturii să-i aduci o arteră-n plus.

Înainte ne plângeam din cauza dificitului de tineri literați sau cu o cultură formată, însă în ultimul timp din avalanşa de dorință de a fi nonconformist, unic sau naiba ştie ce, au apărut şi oameni incompatibili cu scrisul, arta, muzica sau percepția frumosului, dar cu o dorință de a-şi evidenția părerile şi toate aberațiile ieşite din gura ei sau lui.
Literatura devine o sferă de exprimare care ajunge a fi violată de către oameni total străini acestui domeniu, doar prin simplu motiv că noi toți degradăm şi ajungem de la capodopere ale epocii precum: ,,Idiotul", ,,Război şi pace", ,,Faust", ,,Mîndrie şi prejudecată" etc. La rahatul literar precum...mă scuzați vărs când vorbesc despre ele. Ce rost mai are să scrii cînd nu ai individulitate cînd copii pe cineva, iar Wattpadul e plin de rahat sentimental.

Cine vreai să te creadă că scrii ceva de folos când în realitate limbajul tău înglobează doar englezisme sau rusizme, când îi ştii pe Justin Bieber şi Delia, dar crezi că surorile Brönte sunt o trupă.

Prin cuvintele mele pline de agresivitate şi ură pentru pseudo-intelectuali cred că vă veți lăsa de scris şi vei începe a citi elementarul.

Nu uitați, cărțile geniale au fost scrise de oameni geniali, iar cărțile despre sex, gătit şi romanele mucoase despre o curvă juvenilă vor fi doar o perioadă bestsellere, pe cînd în istorie rămân cărțile inovative, legendare, cele cu un limbaj demn de un scriitor şi o inteligență mult peste noi, oameni care au scris imposibilul "băgânduşi" acolo tot sufletul.

P.S. Nu uita, dacă vei citi cărți bune ele vor fi pe rafturi dacă îți place c****** ,
na înghite-l şi alții crezând că e ceva de bun gust îl vor înghiți şi ei.

P.S.S. Nu sunt eu cel care îți va strica visul, crează şi îți dau un sfat, nu asculta alte sfaturi, dacă eşti o fire creatoare fii, dar cu grijă pastişarea nu e creație.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 15, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Eseu sau scriitură direct din gurăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum