Cum sa iti vinzi sufletul diavolului

663 11 13
                                    

Intr-un mai vechi articol de-al meu am aflat, cu surprindere (?), ca sunt o multime de oameni dispusi sa isi vanda sufletul diavolului. Cele mai mari nazuinte ale lor sunt, desigur, comune, chiar plictisitoare pentru mine: bani, femei, faima. Ce este culmea e ca, desi il au mereu alaturi pe diavol, nu stiu cum sa dea de el. Iata un mic ghid pentru cei dornici sa petreaca o vacanta eterna dupa moarte in iad:

Cum sa iti vinzi sufletul diavolului - Primul pas

Incearca sa evaluezi cat mai minutios cat  face sufletul tau

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Incearca sa evaluezi cat mai minutios cat  face sufletul tau.  Trece in revista cu ce pret si-au vandut sufletul altii pana acum, incepand eventual cu Faust. Daca il dai prea ieftin, te vei oftica de-a lungul eternitatii petrecute in infern. Daca ceri prea mult, Mefisto s-ar putea sa-ti rada in nas, pentru ca oricum tot in iad vei ajunge. In cazul in care alegi sa te targuiesti cu diavolul, pregateste-te pentru o serie de lungi si intortocheate negocieri. Oricum, pana la urma, vei lua o decizie pe care o vei regreta! Poate ca cel mai bine ar fi sa platesti un consilier financiar, un agent bursier, insa nu vei avea de ce sa il faci responsabil pentru vesnica ta balanta deficitara de venituri si cheltuieli. Astel de decizii sunt pur personale!

Cum sa iti vinzi sufletul diavolului - Al doilea pas
Sa spunem ca ai ajuns sa stabilesti cu exactitate cat iti valoreaza sufletul. Planifica-ti cu mare grija banii obtinuti de la Scaraotchi, astfel incat cei cativa ani pe care ii mai ai de trait sa merite vesnicia de chinuri din infern. Eventual, poti sa iti faci o lista de prioritati inainte ca Satana sa iti bata la usa pentru a-si cere datoria!
Suma de bani primita de la diavol depinde de inteligenta si de relatiile tale politice. Necuratul a facut miliarde de targuri de acest fel pana acum, si nu trebuie sa ii treci cu vederea experienta si priceperea. In functie de naivitatea ta, poti sa-ti vinzi sufletul pentru trei mici si o bere la halba, ori pentru cateva mii de hectare de teren agricol! Nu te vinde ieftin! Odata ce ai facut acest pas, banii, oricat de multi ar fi, nu reprezinta nici un fel de  problema pentru diavol!

Cum sa iti vinzi sufletul diavolului - Al treilea pas
Sa zicem ca ai ajuns sa stii cum sa iei contact cu Satana, ca ai numarul lui de telefon, adresa sa de email ... Nimic nu te mai opreste sa iti rezervi un loc in cazanele cu fier topit din infern. Cu toate acestea, nu primesti nici un raspuns. Ai rabdare. Omnipotenta dracului nu o poate depasi pe cea a lui Dumnezeu. Are de dat, saracul, atatea raspunsuri, atatea indrumari, ca sa nu mai punem la socoteala cat de multi oameni incearca sa i se substituie pe Facebook. In zilele noastre, nici macar diavolul nu mai este respectat pe retelele de socializare. Din pricina asta, de multe ori, Mark Zuckerberg este confundat cu piaza rea!

Cum sa iti vinzi sufletul diavolului - Al patrulea pas
Daca ai ajuns pe aproape de a semna un contract cu Necuratul, ia in seama cateva lucruri esentiale. Stabileste cu el cati ani vei mai avea de trait, cat de sanatos vei fi si cate oportunitati in dragoste vei mai avea. Multi uita din pacate de aceste amanunte esentiale si regreta apoi o vesnicie. Cere-i niste cecuri in alb si nu semna pana ce nu vezi ca sunt valabile la banca. Cel mai bine ar fi, totusi,  sa nu te mai complici cu bancile, ci sa ceri sa iti dea niste bani gheata! Daca iei banii si o stergi fara sa semnezi contractul, mania diavolului te va ajunge chiar si intr-un loc sfant, intr-o biserica (mai cu seama, in una in care popii fac comert cu lumanari, morti si acatiste false!).

Cum sa iti vinzi sufletul diavolului - Al cincilea pas
Bucura-te de ceea ce ai realizat! Faci parte, de acum, din gasca Necuratului! Mergi la o bere cu prietenii tai, fa-le cinste, du-te pana pe Coasta de Azur sau in Bahamas, fa-ti rost de amintiri fericite pentru vesnicia care te asteapta in infern!

Despre satanism: invocarii,incantatii,ritualuri satanice etc.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum