6 глава

2 0 0
                                    

~Петък (Денят на презентацията)~

Набързо си облякох червени дънки и излязох. Исках да стигна възможно най-бързо защото ако закъснея мога да изпусна презентацията на Клеър-Кейт. Що за тъпо име има тази.

~В училище~

Стигнах навреме и когато часът започна веднага започнахме с презентациите. Минаха няколко човека и дойде реда на Клеър-Кейт. Тръпки ме побиха. Кой знае за какво ще говори?

-Клеър,за какво ще говориш?-попита я госпожата.
-Ще говоря за инвестиционния скандал. Това се случи тук. В Манхатан. Един човек поиска от друг да инвестира във фирмата му. Няма да споменавам имена. Умоляваше го в продължение на 4 години. И накрая той инвестира. Кучият син открадна парите му и не ги използва за фирмата!
-Достатъчно Клеър-Кейт! Не може да говориш така пред мен и пред целия клас!
-Говорим за милиони госпожо,милиони!
-Край! Отивай при директора!-Клеър-Кейт излезе от стаята и отиде в кабинета на директора. Когато чух за какво говори исках да я убия. Добре,че госпожата я изпрати при директора. Цял ден мислих за тъпата й презентация.
След часа Алекс предложи:
-Да отидем у вас,да поръчаме пица и да гледаме филм.
-Не съм гладна.
-Слушай,Клеър-Кейт е психопатка. Не и позволявай да ти влезе под кожата.
-Тя ме изложи пред целия клас. Поне не споменаваше имена.-тогава тя дойде.
-Аманда! Хареса ли ти презентацията ми?
-Отивай си вкъщи Клеър-Кейт! Никой не те харесва!-защити ме Алекс.
-О,днес си много груба,Алекс.
-Груба?...Отиди да скочиш от някой мост.-извика в лицето й.
-Лош избор на думи,Алекс. Знаеш...майката на Аманда се хвърли от мост. Наистина трябва да внимаваш какво говориш.
-ОСТАВИ МЕ!!!-извика. Аз,Алекс и Ади отидохме в нас. По пътя не обелихме и дума.
-Аманда,съжалявам. Нямах представа. Извинявай.
-Всичко е наред. Просто ме защитаваше. Не разбирам защо те ме мрази толкова.
-Ще й избия зъбите!-каза Ади.
-Стига говорихме за нея. Да отидем в онази стая.-предложих. Отидохме,казахме думите и влязохме.
-,,Магия за тези които ни желаят  зло..."

Това беше за днес. Кратка е и е пълна боза,но обещавам,че следващата глава ще е дълга. Не забравяйте да гласувате и да коментирате.
До скоро❤.

Rich WitchesWhere stories live. Discover now