אהבת חינם

14 3 0
                                    

היא לא יוצאת בשישי, היא לא מעשנת וגם לא שותה, לא אכפת לה מגברים עם קוביות ושרירים, ולא אכפת לה מדעות של אנשים, היא לא אוהבת מאכלים בצבע צהוב כי זה מזכיר לה את הרכילויות, היא לא מתחברת לסדרות אלא רק לסרטים, היא הולכת לישון בשעות מאוחרות וקמה עם חשק לישון עוד, היא לא מתאפרת ולא מבליטה את הגוף שלה, היא מצטלמת בדרכים שלה, והיא מחליטה על עצמה, היא עושה את הבחירות שלה לבד בלי עזרה מאנשים, היא עצמאית ואחראית, לפעמים היא יכולה להיות שטן, יש לה פתיל קצר והיא גם חמת רוח, היא מתולתלת והולכת עם קוקו כי היא לא כמו כולן, היא כותבת דברים משלה.
היא אוהבת את הים, את השקט והרוגע, את הרעש של הגלים כאשר הם מתנפצים ונהפכים לקצף, היא אוהבת את השקיעה שמגיעה עם תום היום, היא נשארת עד שהחושך מגיע.
היא אוהבת את הבית, את החום והחוסר געגוע, היא לא אוהבת את הבחוץ, האנשים מלאי מסכות, דיכאוניים ומופנמים,
היא לא אוהבת שקרנים, היא אפילו מתעבת אותם, היא מאמינה באמת, כל דבר טוב יגיע עם האמת, היא מאמינה בחיוביות, מאמינה שהכל יהיה טוב גם הכל נראה שחור.
היא לא סומכת על אף אחד חוץ מעל עצמה, היא שומרת את כל הסודות ואת כל הכאב שהיא צוברת במשך הזמן רק לעצמה, היא לא מאמינה באנשים, היא מתייעצת עם עצמה לאיזו דרך לפנות ותמיד בוחרת בדרך הטובה.
היא בחורה שמורה, אף פעם לא שכבה או הגיעה למצבים תואמים, היא לא מעשנת ולא שותה, היא תמימה, לא יודעת על מה מבוגרים מדברים כאשר מגיעים לשיחה בנושא שכזה.
היא החליטה שהיא בחיים לא תשתנה, לא משנה איזה גבר או איזו בחורה ינסו, היא נשארת עצמה, אותה אחת שדואגת לתקן אנשים ולהציק לפעמים, להיות השקטה וכשצריך להיות הכי רועשת שיש, להיות האחת שמחלקת אהבה לכולם כי זה המוטו שלה - אהבת חינם.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 30, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Free loveWhere stories live. Discover now