BÖLÜM -3

39 2 15
                                    

Multi Arda en yakışıklısı aşkımm
Bu arada bölümler biraz kısa olabilir
💋👄💋👄💋👄💋👄💋👄💋👄💋👄
Bu bölümü sleancs'a ithaf ediyorum iyi okumalar.

Sınıfa girdim ama girmez olaydım. Resmen sınıfın tamamı erkek bir kaç kız var ama onlarca tırt.

-Sen yeni gelen öğrenci olmalısın kendini yanıt ve boş bir yere otur.

-Adım Almira Karaca taşınmamız nedeniyle bu okula geldim.

-Başka diyeceğin bir şey yokmu

-Hayır

-Tamam yerine geçebilirsin
Arkalarda bir tane sıra boştu oraya gidip oturdum ve hocayı dinlemiş gibi yaptım. Zil çalınca Almina'yı aramaya koyuldum. En sonunda bulamayınca kulaklıklarımı takıp rap dinlemeye başladım çünkü ben fazla çocuk şarkıları sevmem ama onlarıda dinlerim.

Kantini arama çabalarım sona dedi ve ben kantine varabilmiştim. Almina bir grupla masada oturmuş konuşuyordu ve veya eğleniyordu. Hemen yanlarına gittim ve...

-Almina hani buluşup gezecektik ama bakıyorum arkadaşlarınla eğleniyorsun

-Bu kadar uzatmaya gerek yok bence Almira altı üstü yeni arkadaşlar edindim

-Merhaba ben Selim tanıştığıma memnun oldum
-Bende Rüzgar. Memnun olmuş gibi oldum sanki ama Almina karar versin
-Sen takma onu Almira ben de Gamze
-Ve bende Arda
Şok olmuş bir şekilde Arda'ya bakıyordum beni sinir ediyo bir kaç kez görmeme rağmen. Şokumu üzerimden atıp konuşmaya başladım.

-Ben seninle konuşmadım. Ve bu arada memmun oldum Gamze bende Almira
Dedim kendinden emin ve dik duruşumla. Zaten zıl çalmıştı Almina'ya ve Gamze'ye veda edip sınıfa girdim. Sırama oturduğumda yanıma bir kız geldi.
-Merhaba yeni kız ben Günce
Tabi ya hoca yoklama alırken Günde Şahin demişti. Kaçan bu aralar bir garip ben bile kendine alışamadım.
-Merhaba bende...
-Almira değilmi seni az çok tanıyorum bir kitabını okumuştum wattpad'den.
Deyince köşeli jetonum düştü kapak tasarımımı yaptırdığım kız bu
-Ben sana kapak hazırlatmıştım hatta veya bir konuşmuştuk.
-O zaman tenefüste benimle geşiyorsun daha her şeyi anlatıcam hatta buraları gezdiririm.

Olur dememe kalmadan hoca içeri girmişti ders anlatmayacağını söyleyince bende Kötü Çocuk kitabının ikincisini okumaya başladım.
Aradan beş dakika geçmeden kapı çaldı kim olduğuna bakmadım. Yanında bir hareketlenme hissedince kafamı kitabından kaldırıp yanıma oturana baktım.
Ben şok
Ben iptal
Ben vefad

Kim olabilir acaba yorumlarla belirtin

BİZİM HİKAYE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin