*perspectiva lui Yuuri*
-Yawwwwwn! Zic eu somnoros.Cât e ceasul?
-Eeeehhhhhh!Zbor din pat si ma îmbrac intr-un minut.Fug din casa catre patinoar.Ajung si o voce calda îmi spune:
-Buna dimineata!
Sunt cuprins de doua mâini fine.Rostesc si ma uit în spatele meu.
-Eh?V-Victor?
Plec repede din brațele lui si îmi pun patinele.Vine langa mine si face acelasi lucru.
-Scuze pentru întârziere...Spun cu o voce tremurata
-Te iert...îmi sopteste la ureche după care ma prinde in brate iar,mai strâns
-D-De ce ma strângi asa? *blush*
-Ca sa nu pleciDupă câteva minute îmi da drumul.Ma duc încet spre gheață.Intr-un minut Victor isi pune patinele si da drumul la muzica.Vine catre mine si ma prinde de mâini.Începem sa patinam impreuna.Rosesc si Victor zambeste.
-Hei! Gay-lor! Spune Yurio Luati-va o cameră!
Rostesc si îmi ascund fata in palme.
-Ce vrei, Yurio? Spune Victor putin nervos
-Am venit sa îmi faci o coregrafie
-Ne-ai stricat antrenamentul!
-Antrenament?Tu flirtai cu el!Gay-uleVictor ofteaza.Ma uit la ei printre degete si plec de le gheață.O mână calda ma prinde.
-Unde crezi ca pleci? Spune Victor
-P-Pai- incep eu sa zic dar ma întrerupe Yurio
-Pleacă purcelule!!
-Yurio taci!Victor ma trage iar pe gheata.
-Nu am terminat antrenamentul.
Victor mi-a pregătit o coregrafie noua.Am cazut de câteva ori.Uffff....
-Yurio are dreptate, sunt un purcel..spun eu incet
Sunt îmbrățișat din spate de Victor care îmi sopteste:
-Shhh! Nu esti
-B-Ba da..nu l-am mai contrazis pana acum, nu stiu cum v-a reacționa.Se întoarce in fata mea cu un zâmbet in colțul gurii.
-Daca chiar vrei sa fi purcel,atunci, esti purcelusul meu.
Rostesc putin si el ma îmbrătisează.
Duca câteva ore de patinoar plecam.Mergem sa ne plimbam.
Victor e foarte încântat.Îmi place sa îl vad zâmbind.In timp ce el se face poze cu Yurio,eu ma pun pe o banca aproape de ei.Vine o fata si se pune langa mine.-Scuza-ma...A-Ai prietena? Spune ea putin rosie.
-Ummm.....Rostesc si eu.Victor ma vede si stie ca se intampla ceva.Vine repede catre noi si il lasa pe Yurio sa mai facă poze.
-Scuza-ma domnisoara e luat! Spune el nervos si ma apuca de mana.
Fata ramane scoată.
-Hai acasa!
-V-Victor...spun eu.Il trag de haină si ii pun fruntea pe a mea.Ma uit in ochii lui si ma pierd.
Ajungem acasa.Ma duc in camera mea.După ceva timp vine Victor.
-Yuriiii!Sa dormim impreuna!
-NU!Oftez...
Ma culc.In timpul nopții ma trezesc si il vad pe Victor langa mine.Rostesc si adorm iar.