In cap la Victor

357 31 6
                                    

Ma trezesc din cauza alarmei enervante a telefonului meu.O opresc cu o simpla glasare a ecranului.Ma uit in jur si imi amintesc ca sunt la un hotel,intr-un pat mare si alb,langa persoana pe care o iubesc.Ma întorc cu fata catre Victor si ,sub pătura,il imbratisez puternic.Îmi înalt fata catre a lui care se afla la câțiva centimetri de a mea.Înghit in sec când il vad ca se uita la mine cu ochii lui albastri care ma seduc de fiecare data si ma obligă sa ma supun lui.Oh, Doamne...aceei ochi.

-Buna dimineata Yuri...

-B-Buna dimineata
Zic eu încet inainte de a-mi da seama ca una din mâinile lui Victor este sub capul meu si cealalta este ascunsă sub boxerii mei,mai exact le farsele mele.
Ma inrosesc si imi trec mâna peste pieptul cald si fin al persoanei cu mana in unele din locurile care ma fac sa rosesc mai tare ca de obicei.Acesta ma sărută încet cu buzele lui moi si confortabile in timp ce eu imi pun una din mâini in jurul gâtului sau si una in parul sau catifelat.Victor ma întinde in patul de un alb strălucitor si el se asează peste mine.Continua sa faca ceea ce stie mai bine, sa ma satisfacă cu sărutul sau.Asezat peste mine acesta imi pune mama pe picior si buzele lui se scurg pana pe gâtul meu alb.Acesta începe sa isi scoata limba calda si sa o azvârle pe gâtul meu.Contactul dintre limba lui si gâtul meu mi.a provocat un mic geamăt.Isi coboară limba din ce in ce mai jos.De la gâtul meu pana la piept si se opreste la boxerii mei.Acolo isi ridica capul si isi pune mâna in locul interzis.
Mici gemete ies din gâtul meu fara a-mi da seama ca acesta,cu miscări lente,imi trage boxerii in jos.Il împing încet si ii dau mâinile la o parte.

-V-Victor...Nu dimineata este momentul pentru ce ai tu in cap
Ii spun încet si foarte rusinat.

-Atunci iti voi arata ce am eu in cap seara.
Spune el cu un rânjet in colțul gurii.

Intr.un final ne hotaram sa mergem la patinoar pentru a ne încerca noile patine.
.
.
.
Iata-ne ajunsi la patinoar.Ne întâlnim si cu Yurio care mi-a sesizat semnele de pe gât lasate de Victor aseara.

(Ok...Vreau sa va tin in suspans cu ceea ce se v-a intampla seara.
Sincer,vreau sa fac un program in care sa postez.
Luni,Miercuri si Vineri o sa aveti un capitol din poveste.Promit!)

Yuri on ice (YAOI)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum