Este luni...urasc lunea. Mama vine si ma trezeste, cel putin asta voia sa faca. Eu imi pun perna peste cap si intorc capul, dar ea era nevoita sa vina cu paharul plin de apa, ceea ce a si facut. Din fericire, alarma care canta melodia mea preferata m-a facut sa ma trezesc, doar ea poate face magia asta. Cu greu, ma dau jos din pat si imi iau in picioare papuceii-unicorn pufosi. Cobor in bucatarie si acolo il vad pe tata ca vorbeste la telefon. Ma intrebam cine ar putea fi pentru ca doar rudele sau seful de la munca il poate suna, dar nu inteleg de ce ar putea sa il sune astazi. Trecand peste, m-am asezat pe scaun si am mancat un bol de cereale de ciocolata cu lapte. Ma duc sa ma imbrac rapid pentru ca Brianna poate ajunge in orice moment. Brianna este prietena mea cea mai buna, in care am cea mai mare incredere. Am rascolit tot sifonierul plin de haine de jos pana sus, dar doar 2 perechi de blugi si 3 bluze mi-au placut. Trebuie sa merg neaparat la cumparaturi...
Eram gata, iar acum asteptam ca prietena mea sa vina sa ma ia. Nici nu a intrat bine pe usa ca eu am intors-o in partea opusa pentru a pleca la scoala. De obicei, noi mergem pe jos pentru a vorbi mai mult, dar fiind luni suntem niste lenese si luam autobuzul. Am ajuns si la inchisoare, adica scoala... Prima ora avem matematica, ora pe care o urasc din tot sufletul, nu pentru ca este grea de ma doare creierul, ci pentru ca sunt colega de banca cu cea mai rasfatata fata din toata scoala. Incepem ora, iar domnul de matematica incepe sa scrie la tabla. Primesc un biletel care a fost dat din mana in mana tocmai din spatele clasei.
"Poti veni in parcul din centru astazi pe la 19:00? - Josh"
Josh era un bun amic din gasca mea si a Briannei de prieteni. M-am intors cu spatele si i-am aratat un semn prin care a inteles ca pot veni. Evident ca "regina" scolii nu se putea abtine sa nu ii zica lui profu ca am primit un biletel, iar eu si Josh aveam o tema in plus pentru asta...Intr-un final, am scapat de inchisoare si am plecat acasa cu Brianna. Ea a ramas la mine si ne-am facut temele, ca in fiecare zi. M-a ajutat si cu tema in plus primita la ora de matematica. Dupa ce ne-am uitat la serialul preferat, am mers la mall pentru ca aveam neaparat nevoie de imbracaminte noua. Brianna, stilista in moda, mi-a ales niste haine care cred ca o sa imi placa si peste 5 ani. Ne-am odihnit putin si apoi am plecat la antrenamentele de dansuri moderne. Dansez de noua ani, iar cateodata o mai ajut pe profesoara. Ea ma considera cea mai buna din intreg universul si m-a sustinut mereu. Intru in sala unde ii vad pe copii antrenandu-se si pe profa vorbind cu un domn. Ma duc direct in vestiar si ma schimb in hainele de antrenament. Cand ies, domnisoara Wendy imi spune sa vin sa imi prezinte pe cineva.
W: - Darla, ti-l prezint pe domnul Corey de la academia de dans "Royal Dance"! A venit tocmai din partea cealalta a orasului pentru tine!
D: - Stati, pentru mine?!
C: - Pentru tine si talentul tau, Darla! Am auzit ca ai castigat multe premii la concursuri de dans din oras, dar si concursuri internationale! Te-am cautat, te-am gasit, iar acum vreau sa iti propun sa faci parte din cea mai buna echipa de dans de la academia "Royal Dance"! Daca nu imi poti da un raspuns acum, peste 2 zile ma gasesti aici la aceeasi ora. Nu mai tarziu pentru ca atunci o sa plec din oras.
D: - Multumesc din suflet! Daca va pot da raspunsul mai devreme, va anunt!Sa ma ciupeasca cineva... Tocmai am fost aleasa sa fac parte dintr-o echipa de la cea mai buna academie de dans din tara?! Abia astept sa le spun mamei si tatei, dar mai ales sorei mele mai mari, Sabrina, care zicea mereu ca dansul este nefolositor.
Antrenamentul s-a terminat la 18:30 si am ajuns acasa pe la 18:50. Cand am ajuns acasa m-am odihnit cinci minute dupa care mi-am adus aminte ca la 19:00 trebuie sa ma duc in parcul din centru ca sa vad ce vrea Josh sa imi spuna. Cand vreau sa ies pe usa, mama si tata ma opresc in sufragerie si o cheama si pe Sabrina care era sus in camera ei. Dupa fetele lor stiam ca vor sa ne spuna ceva, dar nu aratau prea bine si stiam ca nu va fi o veste prea buna.
O (Olivia, mama fetelor): - Dragelor, eu si tatal vostru vrem sa va spunem ceva...
J (Jack, tatal fetelor): - Astazi dimineata m-a sunat un om de afaceri si mi-a oferit un loc de munca cu un salariu triplu fata de cel de pana acum.
D (Darla, adica eu) - Tata asta este minunat! Dar de ce sunteti asa intristati?
O: - Acest post de munca este in California...ceea ce inseamna ca trebuie sa ne mutam.
D: - STAI CEEE?!??!? S: - Si pana cand mai putem sta aici? ..
J: - Peste 2 zile trebuie sa parasim casa, eu si mama voastra ne-am gandit ca daca ne mutam, sa vindem casa. Inainte de plecarea in California, va veni un cumparator.
M-am dus in camera mea gandindu-ma la problema extrem de uriasa pe care o am... Peste 2 zile trebuie sa ii dau un raspuns domnului Corey, dar tot atunci sunt obligata sa plec din oras. Si eu ce ar trebui sa fac acum?! Am sunat-o urgent pe Brianna si i-am povestit tot, absolut tot. Cand voiam sa inchid telefonul, Brianna imi spune daca m-am dus in parcul din centru sa vorbesc cu Josh. Tocmai atunci mi-am adus aminte de el. Ma uit la ceas si vad ca este 19:37. Il sun, nu raspunde. Ii dau mesaje ca o disperata, nu imi raspunde, dar de vazut le vede. Poate merge ceva mai rau de atat?
YOU ARE READING
Viata nu este mereu roz
Adventure"Viata mea a devenit mai complicata de cand eu si parintii mei, impreuna cu sora mea mai mare, ne-am mutat in California. Credeam ca totul va fi mult mai frumos si ca am sa ma obisnuiesc rapid, dar totul s-a transformat intr-o greutate imensa." - Da...