Papludimys

40 0 0
                                    

Nuejau i papludimi nusimoviau batus ir striuke tada lipau vandenyn visus daiktus palikau ten tada ejau kuo gylin kai paskendau tada isnirau be samones nes istrauke Kyle su Mia ir nuveze i ligonine. Po kiek laiko sesele pasake kad jei negalima nervintis. Gerai atsaje Mia. Girdejai Naill ji per tave cia. Girdejau. Luck paleido ji nekalbejo nei su nieko islipois masinos ir nubego i kambari as supikau ant visu tiesiog kad jie mane gelbeja. Rytas pabarskino kaskas man i duris kas ten?
Nu ileisk juk atsiprasau.
Eik lauk pas savo merga Nila?
Ji nemano. Jo jo gerai nenervink manes. Rimciau ko nori?
Pusryciai paruosti eisi pati ar atnesti? Eisiu pati. k
Kas ruose maista? As. Aisku as nealkana. Nenorejau nieko nuo Naill apsirengiau susitvarkiau kambari ir nuejau i virtuve ten buvo Mia ir Lious atsidariau saldytuva pasijamiau sulciu ir banana atsisedau. Vakare visi susiruose eiti i vakareli. Luck eisi i vakareli pasake Mia ne busiu namie na gerai tik nieko nesidaryk gerai gerai. Nuejus i virtuve  buvo tamsu as nukritau ant pilvo skaudziai tada atbego kaskas ar tau viskas gerai taip atstok nuo manes. Po kiek laiko labai skaudejo paprasiau jo kad i ligonine nuvestu nuveze paskambino  Mijei ir ji atvaziavo. Is palatos isejo sesele kas jei. Jei yra bloga bet turim bloga zinia. Kokia? Kuris is jusu yra jos draugas vaikinas? Pakele ranka Naill apgailestaujama bet kaip ji gere ir nukrito ant pilvo. Kas jei? Ji neteko vaikelio. Apgailestaujame. Ką? Mia pasake Naill tu durnius as nezinojau kad ji laukesi.

MeilėWhere stories live. Discover now