Ν:Καλημέραα
Μ(Μάρκος): Ωπα ρε μεγάλε ήρθες επιτέλους
Ν:Χαχα ναι γιατί εμένα περιμένετε?
Μ:Οχι αλλά θα μπορούσες να ερχόσουν και νωρίτερα εφόσων γνωρίζεις πως σήμερα έχουμε το περιβαλλοντικό.
Ν:Οκευ, οκευ συγνώμη Μάρκο δεν θα το ξανά κάνω.
Μ:Ασε τις ειρωνίες μεγάλε και κάτσε να τα πούμε..
Ν:Η Αλέξα δεν ήρθε ακόμα?
Μ:Τι είναι αργοπορημένη σαν εσένα;.. Ηρθε αλλά είναι στα γραφεία.. Τι την θέλεις τώρα?
Ν:Απλά ρώτησα δεν θέλω κάτι, πως κάνεις έτσι;!..
Μ:Οπως θέλω θα κάνω.. Ειτε με ενοχλεί είτε όχι δεν σε νοιάζει..
Ν:Μην το λες.Αφού οι ώρες πλέων ήταν δύσκολες με τον Μάρκο και τις κόντρες του οι οποίες ήταν πολύ πιο έντονες από κάθε άλλη φορά σαν να κάτι τον πειράζει.
Α: Ντένηςς ..έχει ώρα που ήρθες?
Ν: Αρκετά αλλά δεν ήσουν εκεί.
Α:Ναι είχα έρθει πιο νωρίς γιατί έπρεπε να παω στο γραφείο.. Ξέρεις αυτά για το περιβαλλοντικό.
Ν:Ναι ναι μ είπε ο Μάρκος όμως δεν ήταν καθόλου καλά σήμερα τι έχει πάθει;
Α: Σοβαρά; δεν ξέρω γιατί το λες αυτό πάντως εμένα καλά μου μιλούσε.. Μην σου πω καλύτερα απο όλες τις άλλες φορές.. Χαχα όντως περίεργος.Στο μυαλό γυρνούσαν λέξεις όπως μήπως ο Μάρκος δεν είναι όπως νομίζουν αλλά από την άλλη δεν γίνεται.. Αφού ήταν σίγουρη η Αλέξα μπορεί να του μιλήσει για να μάθει αν όντως δεν τον ενδιαφέρουν τα κορίτσια (πράγμα απίθανο για τον γνωστό Μάρκο) αλλά καλύτερα να είναι σίγουροι παρά να σκέφτονται.
Ν:Αλέξα περιμένεις;.. Θέλω να μιλήσω στον Μάρκο
Α:Ναι αλλά τι να πεις στον Μάρκο πάλι?
Ν:Μην νευριαζεις θα γυρίσω σε λίγο..Η Αλέξα έμεινε με τα κορίτσια αλλά φοβόταν τι θα κάνει ο Ντένης ξέρει πως δεν τα πάνε καθόλου καλά μεταξύ τους.
Αναστασία (Μια στο σχολείο): Γειάάά..Σε λένε Ντένης σωστά? Εμένα Αναστασία έμαθα για τον καινούριο δηλ. εσένα αλλά ξέχασα να περάσω να σε γνωρίσω.
Ν:Σοβαρά? Εμμ τώρα όμως ήρθες λίγο άκυρη στιγμή εχω δουλειτσα.
Αναστασία: Αα δεν πειράζει δεν αργω.. Εχεις να πας κάπου?
Ν:Ναι ρε συ θέλω να μιλήσω στον Μάρκο για κάτι.. Πφφ..
Αναστασία: Ωχ.. Αμα μπορέσεις να μιλήσεις μαζί του τι να πω.. Ειδικά τώρα που ασχολείται εκεί με κορίτσια.. Μην νομίζει οτι γιαυτό πας εκεί χαχαχα..
Ν:Εμ.. Δεν ασχολούμαι με τα αλλά κορίτσια και βασικά δεν νομίζω να τον πειράξει που πάω στα κορίτσια.;)
Αναστασία: Γιατί οχι? Οο μήπως πιστεύεις και εσύ πως είναι... Γκέι;..
Ν:Τι εννοείς δηλ. δεν είναι;
Αναστασία: Οχι.. Εγώ έκανα λάθος δεν είναι..
Ν:Πως το έκανες αυτό ρε?
Αναστασία: Δεν είναι να πεις το ανακάλυψα.. Αλλά είπα απλά ψέματα πρώτα στην Αλέξα κ μετά σε άλλους.. Κοίτα ήθελα να κάνω έστω για λίγο τον Μάρκο ρεζίλι.. Εγώ και ο Μάρκος είχαμε κ ίσως έχουμε κάτι:(.. Γιαυτό με ζηλεύει κ η Αλέξα μην της το πεις αυτό όμως..
Ν:Ναι όσο ξέρω τον ήθελε αλλά δεν ήξερα οτι και τώρα τον θέλει.. Νόμιζα της πέρασε και ήρθαμε πιο κοντά.. Ηξερε οτι τελικά ήταν 'λάθος' σου?
Αναστασία: Χαχα σοβαρά σου αρεσει η Αλεξα? Εμ εντάξει.. Ναι το έμαθε χθες, δεν ξέρω αν άρχισε να τον θέλει ξανά απο τότε ή και πιο μπροστά όμως να σταματήσει πριν μπλέξει μαζί μου.
Ν:Εμ.. Τι να πω? ίσως τα πούμε μετά.. Οκ.Ο Ντένης σκεφτόταν .. "Και να τα μπερδέματααα τώρα αυτή τι ρόλο παίζει? Φίλη της Αλέξας αποκλείεται διότι αυτή μιλούσε άσχημα κάπως και γνωρίζει οτί η Αλέξα θέλει τον δικό της.. Αυτό πάλι;; γιατί να μην μου πει τίποτα? Τόσο πολύ συζητουσαμε αυτό το θέμα.. Οχι οτι με νοιάζει κ τόσο για αυτόν αλλά τώρα τον ξανά θέλει."
Κατερίνα (κολλητή Αλέξας): Ελα ρε Αλέξα ξεκόλλα..
Α:Τι έγινε με εσένα που χάθηκες?
Κ(κατερίνα):Εγώ εδώ ήμουν τόσο καιρό.. Εσύ ταξιδεύεις σε άλλο κόσμο.
Α:Κατερίνα? Νομίζω ερωτεύτηκα.. Αυτό είναι κακό γιατί θα μπλέξω πάλι και τα πράγματα στο μυαλό μου είναι ήδη μπερδεμένα..
Κ:Αν μου πεις οτι ακόμα με τον Μάρκο..{Τηλεφώνημα από τον Μάρκο στην Αλέξα}
Α:Περίμενε λίγο.. (Το σηκώνει).. Γειά σου Μάρκο..
Μ:Γειά σου Αλέξα τι κάνεις?
Α:Καλά.. Είμαι έξω με την Κατερίνα.. Εσύ είχες σχεδόν ένα χρόνο τον αριθμό μου αλλά πρώτη φορά μιυ πέρνεις.
Μ:Ναι το έψαξα για να σε πάρω επειδή δεν ήξερα που να ρωτήσω για να σε βρω.. Ηθελα να σου προτείνω να πάμε καμιά βόλτα μαζί.
Α:Εεμμ..(παύση).... Μμ ναι αμέ, όμως πως κι έτσι;
Μ:Τι λες να τα πούμε αυτά από κοντά καλύτερα?.. Αύριο τέτοια ώρα έξω από το σχολείο οκ;.. Φιλιά.
(Κλείνει το κινητό)
Α:Κατερίνα?.. Η ανάσα μου!.. Εχω κάτι σανν ραντεβού;! αυριο.
Κ:ηρέμησε κορίτσι μου ωραία αφού θέλεις.. Και λογικά δεν είναι καλά με την άλλη.. Μπορεί να χώρισαν κιόλας.Η Αλέξα ένιωθε περίεργα.. Και λυπημένη αλλά και χαρούμενη ταυτόχρονα. Πως γίνεται? Κ όμως.. Γίνεται.. Η καρδιά,.. Το μυαλό.. Παίζουν πολλά παιχνίδια και το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι απλά να το απολαύσεις.. Κάτι τέτοιο πρέπει να κάνει.. Θέλει να περάσει την μέρα της με τον Ντένης που πλέων τον έχει πολύ καλό της φίλο αλλά το στομάχι της όταν άκουγε τα λόγια του Μάρκου και γενικά όταν τον άκουγε ήταν τρομαχτικό. Φοβάται και την Αναστασία.. Είναι ικανή να φτάσει στα άκρα και ακόμα και αν χώρισαν και τώρα ο Μάρκος θέλει την Αλέξα αν νιώθει ακόμα η Αναστασία για τον Μάρκο τότε καλά κάνει και φοβάται.. Από την άλλη η Αναστασία είναι εξαφανισμένη και ο Ντένης ξέρει πως η Αλέξα είναι έξω με την κολλητή της για σήμερα.. Πως θα νιώσει άραγε όταν μάθει για το 'ραντεβού' τους?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Γειά σας!!! ... Αυτό ήταν το 5ο κεφάλαιο και ναι ξέρω πάλι διάλογοι αρκετοί αλλά ελπίζω να το καταλαβαίνετε και έτσι.. Γενικότερα ελπίζω να σας αρέσει
Ββ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOU ARE READING
Ο καινούριος
RomanceΕνα νέο αγόρι στο σχολείο αλλά κ γενικά της πόλης όλης.. Το όνομα του είναι Ντένης..ενα αγόρι που θα αγαπήσει και θα αγαπηθεί.. τα πράγματα στο σχολείο δεν είναι τόσο εύκολα γι' αυτόν.. χρειάζεται να παλέψει για να τα πάει καλά κ να γίνουν τα πράγμα...