1. díl

3.7K 70 4
                                    

Sevřela úchyt dveří útulné kavárny a vešla dovnitř, čímž její krk zahalilo příjemné teplo. Její ruce směřovaly k zátylku, kde se se mírně poškrábala, přičemž očima hledala osobu, s kterou se tady měla sejít. Zastavily se však na pohledném, kudrnatém mladíkovi, který poněkud znuděně seděl v jednom z boxu kavárny, opírajíc se hlavou o měkkou sedačku. Nad sebou držel mobil, u kterého by nestačilo málo a skončil by na jeho obličeji. Nervózně směřovala ke stolu, kde seděl. Když se jejich pohledy střetly, kudrnáč poslušně vstal, před tím, než ledabyle hodil mobil na druhou stranu sedačky. Musela uznat, že vypadal dobře. Černé těsné džíny a pasující tričko v ní vzbuzovalo něco, co nedokázala popsat. Milovala černou na mužích. Natáhl k ní svou pravou ruku, na které nebyla žádná tetování, na rozdíl od té levé.
"Faith Evens ?", tázavě se na dívku podíval.
" Ano, vy jste Harry Styles ? ", podala mu ruku.
" Jednoduše Harry " , usmál se, čímž Faith uvedl do rozpaků. "Takže Faith ", odkašlal si. " Proč jste si mě vybrala a co by jste očekávala ? " , položil své ruce na stůl.
Mlčky se porozhlédla po místnosti a polkla. " Chci odpanit ".
V tu chvíli v Harrym proběhlo tolik pocitů, které ho napadaly při větě , kterou mu řekla. " O - odpanit ? Um, kolik že vám je let, Faith ? " , koktal. "23 a už mě nebaví čekat, už nechci věřit na pohádky o tom, jak za mnou přijede princ na bílém koni, prostě nechci " , její tón zněl zoufale. Bylo mu to jasné. Nikdy se nesetkal s ženou, která by po něm chtěla takovou službu. Pousmál se nad nevinností dívky sedící před ním a naklonil své tělo k ní. " Už teď vám můžu zaručit, že si to užijete. Nebudete se moct nabažit toho, jak se vás budu dotýkat. Vzrušuje mě vaše nevinnost, kterou chcete skrývat", šeptal ji do ucha a poté skousl její lalůček. Faith se zachvěla a cítila husí kůži.
"D-dobře", řekla potichu. Harry se zašklebil nad její reakcí. " Kdy by jste to chtěla, Faith ? ", zeptal se. Líbil se jí způsob, jakým vyslovuje její jméno. " Chtěla bych vás nejdříve poznat, Harry ", kuňkla. "Já jsem gigolo, ne nějáký zasraný kamarád" , odpověděl důrazně, až se mu mezi obočím začala vytvářet malá vráska. Měl ji vždy, když se soustředil, teď je to však kvůli způsobu, jakým chce tahle dívka vyjednávat.
" J-já vím, jen .. Jsem vám schopna zaplatit kolik chcete, stanovit si dobu, jen mě toho zbavte a nechte mě vás poznat", promnula si tvář.
" Dobrá tedy, zítra vás zvu na večeři " , sykl a podíval se na ni. Přikývla, a ihned mu podstrčila papírek s její adresou, která byla napsána ladným rukopisem. Její číslo už měl, volala mu nedávno. Vzpomínal si, jak byla nervózní. " Rád jsem tě poznal Faith, zítra v sedm", mrkl na ni a než stihla odpovědět, popadl svůj kabát a pomalým krokem odešel.

Take My InnocenceWhere stories live. Discover now