4. díl

866 61 12
                                    

Předem píšu, že často přeskakuji různé části, aby to nebylo moc nudné,  takže teď je pochopitelně pátek, kdy má Faith a Harry odjet :) -M

H: Sbalená ? Za půl hodiny jsem tam. x
F: Ok.

Už zase lhala. Vlastně nebyla vůbec připravená, musela sbalit "pár" věcí.
Její myšlenky však pořád spadaly na antikoncepci, která ležela na nočním stolku od doby, co má s Harrym dohodu.  Má si je vzít nebo ne ? Ale po představě, že by svůj první sex zažila v domě, v kterém vyrůstala a ještě navíc před její matkou, své myšlenkové pochody chtěla navždy vypnout.

H: Babe,už jedu. x

Super. Podívala se do obdélníkového zrcadla. Viděla v něm sebevědomou mladou ženu, která bude předstírat, že chodí s chlapcem, který přetáhnul minimálně padesát dívek. Vzrušující, snad bude Georgia zabraná do Barbary a Victora, že si jich nebude ani všímat.

"Dva kufry, Faith ?", setřel si Harry mírný pot z čela, než její zavazadla naložil do auta.
Pokývala rameny a porozhlédla se po její pravé straně. Dnešek byl v Londýně překvapivě krásný, nedalo se však říct, že by nebylo chladno.  Harry si mírně odkašlal, aby tak dal najevo, že by měli vyrazit.
"Řekni mi radši něco o tvé rodině",usmál se tak, že jeho zuby tlačily na  jazyk, což bylo v jeho případě rozkošné. "Jaká je tvoje matka?"
"Jmenuje se Georgia, ze začátku  bude nejspíš hodně zvědavá, takže doufám, že to zvládneš", soucitně na něj pohlédla. "Můj otec s námi nežije od mých osmi, byl to asi nejnormálnější člověk v této rodině", povzdychla si, jak moc ji chybí.
"Máš sourozence ?",  zeptá se Harry a stále se soustředí na cestu.
"Mladší sestru, Barbaru,právě se zasnoubila a to je taky důvod, proč jedeme k nám domů", prohrábla si své tmavé vlasy. "Ty nijáké máš ?"
"Starší sestru Gemmu, myslím, že by sis s ní rozuměla", pousměje se a Faith přikývne.
"Faith ?"  "No ?"
"Kdy to teda chceš?", mírně skrčil obočí.
"J-já to nechci u nás doma, Harry", sklopila hlavu, její stydlivost byla v této chvíli hlavní rolí.
"Víš jak to je sakra těžké, vidět tě každý den, vědět, že to chceš a nic neudělat?", zavrtěl hlavou. Zalapala po dechu a urychleně pootevřela zakulacené okno.
"Promiň, nechtěl jsem to říct takhle, asi", řekl. "Do Windsoru zbývá už jen kousek", dodal.

Záhonky růží podél příjezdové cesty k domu si Faith moc dobře pamatovala, byla to jedna z věcí, které její matka mohla dělat hodiny a to je sázení růží. Nebyla už taková zima, jako nedávno, proto se krásně vyjímaly , zvlášť na slunci. Vystoupila z auta a popotáhla si své nadkolenky více ke stehnům.  Hary mezitím vytáhl jeho a její zavazadla, které se snažil dotáhnout ke dveřím sám, dokud ho Faith nezastavila.
"Připravený ? Máš se na co těšit", zasmála se, zatímco stiskla měděný zvonek. Přišla mu tak roztomilá.
"Prostě jen předstírat, že jsme moc zamilovaní, okay"
"Faith !", ze dveří vykročila Gerogia. Měla na sobě červený kostýmek, lodičky a vlasy vyčesané do drdolu i přes to, jak jsou krátké. Harry si připadal jako kdyby přišel do nesprávné společnosti, v úzkých džínách a běžném bílém tričku.
"Ahoj, mami, tohle je Harry, můj .. eh přítel", znovu si prohrábla své vlasy.
"Rád vás poznávám, paní Evensová", podal ji nepotetovanou ruku. "I já tebe", ihned ho silně objala a vtiskla pusu na tvář. Faith neřekla ani ahoj, ale už skáče do náruče jejímu 'příteli'.
"Pojďte dál, Barbara s Victorem na vás čekají", popohnala je do útulného prostředí.
"Faith, jsi to ty? Bože, je to měsíc a ty vypadáš takhle", řekla sladkým hlasem Barbara.
"Vypadám stejně Barb, čau Victore", usmála se na ně, což nebylo tak obvyklé. Její sestra si pokaždé dělala z Faith legraci, Harry je možná důvodem, proč na ni byla milejší. Něco je tady špatně a vůbec se ji to nelíbí.
"Půjdeme si vybalit", prohlásila poté, co ji přestával bavit pohled na Barbaru mrkající na Harryho. Neměla by žárlit.
"Ale hned se vraťte!", stihla na ně Georgia zavolat z obýváku.

"To bylo zajímavé", zakřenil se Harry při vystupování schodů do jejich společného pokoje.
"Promiň, jestli tě moje matka děsí"
"Vypadá v pohodě, za to tvoje sestra nevypadá jako čerstvě zasnoubená"
"Viděla jsem to, ona je už taková", povzdychla si.
"Tady", jemně ho zatahala za ruku.

"Konečně vybaleno", sedla si na postel. Harry využil situace a z mátově zeleného kufru vytáhl černou krajkovou soupravu kalhotek a podprsenky.
"Ne tak úplně, Faith", drze se usmál, přičemž nad sebou stále držel její spodní prádlo.
"Kurva", řekla, než si ústa zakryla rukou. "Styles, vrať to !", sápala nad ním, i když byla o mnoho centimetrů menší než on.
"Za co?"
"Za nic, prostě to vrať !"
"Pusu", roztomile se usmál, čímž ukázal ďolíčky, které Faith dostávaly do kolen.
"Fajn", zamumlala. Postavila se na špičky a vrazila mu letmou pusu.
Vítězně se usmál, než ji vrátil vše, co ji vzal.
"Měli bychom jít", upravila si své šaty, byly mírně pokrčené ze souboje s ním.
Harry ji rychle dohnal u schodů,aby si ji chytl kolem pasu. "To prádlo bylo ale sexy", zašeptal ji do ucha, než došli do přízemí.

Co si myslíte o rodině Fath  ? :D A o menší bitvě na konci ? :D
Děkuji za votes a věnování je pro Charlotte-Horan, za pěkné komentáře :)
Btw. přidala jsem charakter pro Faith, je to britská herečka Emilia Clarke :)

Take My InnocenceWhere stories live. Discover now