Meraba ben Asya 18 yaşındayım . Annem ve babam ben 14 yaşındayken ölmüş bense dayımla yaşıyorum 3 ay öncesine kadar dayım ve yengemle yaşıyordum yengem 3 ay önce öldü . Dayım 67 yaşında ve (yengemin ölümünden sonra) sessiz bir insan çok konuşmayı sevmez. Bunların sonuna hep dı-di getirmeliyim galiba çünkü oda dün öldü trafik kazasında kaybetmiştim onuda babamın yerine koyduğum adamı ... Cenazesi vardı bugün dayım çok sevilen biriymiş gördüğüme göre zengin iş adamları falan vardı . Cenaze bittiğinde kolumdan biri tuttu ve baktığımda üzerinde siyah bir smokin ve siyah gözlüklü biriyle karşılaştım uzun saçları , taktığı gözlük ve smokin onun yakışıklılığını arttırmıştı ne yapıyorum ben kim olduğunu bile bilmiyorum ..
+Kimsin ?
-kocan !
+ bi yürü git !
- sen benim kim olduğumu bilmiyosun ama ben sana öğreticem bebeğim " dedi ve göz kırparak gitti .
Şizofrenmisin ne ya hep beni bulur bunlarda .. Eve geldiğimde sadece uyumak istiyordum yatağıma yattım huzurluca uyuyordum zaten sadece uyurken huzurluydum .. Huzurum zil sesini duyana kadardı .
+ Kimoo ?
- ...
Ses yok kimdi bu şimdi kapıyı açtım ..
20 votede 1. Bölüm gelicek bu sadece hikayenin tanıtımı gibi biseydi okuduğunuz için tesekkürler