Tanımadığım kocam !

478 30 7
                                    

Şizofrenmisin ne ya hep beni bulur bunlarda .. Eve geldiğimde sadece uyumak istiyordum yatağıma yattım huzurluca uyuyordum zaten sadece uyurken huzurluydum .. Huzurum zil sesini duyana kadardı .

+ Kimoo ?

- ...

Ses yok kimdi bu şimdi kapıyı açtım ..

*

Yine bu baş belası !

+ ne var yine ?

- kocanla böyle konuşma güzellik ..

+ ne kocası lan ?

- ağzına hiç yakışmıyor bu kelimeler bebeğim

+ ne diyeceğimi senden öğrenecek değilim ! Şimdi burdan s*ktir olup git yoksa polis çağırırım !

- polis mi ? Hemen kaçmalıyız hahahah !! Benımle geliyorsun tatlım .

+ gelmiyorum !

- hadi deneyelim ..

Kolumdan tutup arabaya götürmesi biranda oldu ne olduğunu anlayamadım ama çoktan gidiyorduk bile...

+ ne olduğunu anlatmayacakmısın ?

- ben dayının bi arkadaşının oğluyum seni bikaç kez onun yanında görmüştüm ilk gördüğümde aşık olmuştum sana ... İşte böyle bebeğim .

+bana bebeğim demeyi kes !!

-neyse geldik ..

Burası ev mi lan oha ! Ormanın içinde bi villa önünde kocaman havuzu falan var . Burdan kaçmak imkansız ama denemeye değer ...

-Sen burda bekle ben geliyorum annem ve babamı çağırıyım da gelinlerini görsünler ..

+ tamam bekliyorum ben

- yanlış bişey yapmayı düşünme sakın zaten başaramazsın ama neyse ben geliyorum hemen

+ tamam anladık !

Bu bi fırsat mı ? Evet ! Koş bakalım Asya !! Ormanın derinliklerine doğru koşuyordum etrafdan gelen kurt , kuş , koşarken çıkan yaprak sesleri beni kokutuyordu doğru ama gözüm hiçbirşeyi görmüyordu. Ayak sesleri ! Beni bulmuş olamazlar dimi ? Kahretsin bu taş nerden çıktı şimdi ? Evet düşmem de üstüne çok güzel oldu (!) kalkarken kirlenmiş pantolonumun diz bölümüne sinirle vuruyordum ta ki bişeye çarptığım anda irkilene kadar ... Kim bunlar ? 2 tane adamın bu ormanda ne işi var? ki ben burda tek başımayken onların olması çokta garip değil .. Benı bi kenara sıkıştırıp bişeyler söylemeye başladılar tabi içkiden dolayı ne söyledikleri anlaşılmıyordu öpmeye başladılar bende çığlık attım tabi ! Ve o geldi kim demeyin işte daha adını bilmiyorum ben ona tanımadığım kocam diyorum .. Ikisinide dövmekten öldürüyordu ben araya girmeseydim .

-seni yaramaz ben olmasaydım napıcaktın sen ? Yürü hadi gidiyoruz !

+bırak benı ! Ben başımın çaresine bakarım .

-bırak şu gururu kızım ya ben olmasaydım senın tırnağın kalmazdı burda !

+sen öyle san !

- yürü hadi gidiyoruz bidaha böyle şeyler yapma zararlı çıkarsın küçük hanım !

+ çaresiz olmasaydım bok gelirdim seninle !

- seni çaresiz bırakmadığım için bana dua etmelisin bebeğim .

+ tamam yeter ! Gidicekmiyiz artık?

-gidiyoruz! evimizi gezdiririm sana biraz sonra yeni annen ve babanla tanışırsın hizmetçilerimizle ..

- ŞİZOFREN !

***

Dayanamadım yine yorumlara :3 yeni bölümü inşallah beğenirsiniz bu sefer 10 vote yeterli tesekkürler <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Seninle evlenmem !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin