Wolf Team

916 18 6
                                    

Merhaba ben Katharina Dewerfall. Kısaca Kathy derler. Uzun sarı saçlarım var. Ve yeşil gözlerim.Gayet sıradan bir insanım. Wieden adında bir kasabada yaşıyoruz. Kasabanın en tenha yerinde bizim ev var. Annem ve babam 10 yıl önce ayrıldılar. Ben annem ve yeni eşi ile kalıyordum taa ki 3 yıl önceye kadar. O gün benim için kabustu. Annem ormanda gezintiye çıktı ve bir daha gelmedi. Ben onu görmüştüm ama herkes araba kazası diye geçiştirdi. Sonra Ken yani annemin yeni eşi başka yerlere gitti ve gitmeden önce beni babama bıraktı.O zamanlar 13 yaşındaydım ve mutluydum hala da öyleyim. Wieden a yeni taşındık. 1-2 ay yeni oldu yani. Sıkıcı bir yer benim için .. Ev-okul arası bir gelgitteyim. Neyseki okulda 3 adet kardeşim var ama onlar kasabanın kentsel yerlerinde yaşıyorlar yani okul dışında pek fazla görüşttüğümüz söylenemez. Şimdi onları tanıtayım.

Tommy :

Tommy tam bir espirici. Ama iğrenç espirileri var , yine de güldürebiliyor bizi. Siyah çerçeveli çok cool gözlükleri var. Kumral ve hafif uzun saçları ile Rabecca'yı etkileyebilmiş ki çıkıyorlar.

Rabecca:

Rabecca tam bir dedikodu kazanı. Çok şeker simsiyah saçları ve simsiyah gözleri ile giydiği her pembe şey ona çok yakışıyor.Hay aksi o da pembeyi hiç sevmiyor.

Justin:

Justin , evet Justin. Onun da sipsiyah saçları ve buz gibi soğuk gözleri var .Çok anlayışlı.Hani grupta herkesin en sevdiği insan olur ya hani diğerlerine göre bir tık ileridedir.İşte benim için Justin o.

Umarım beğenirsiniz devam edicem...

Wolf TeamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin