İlk Karşılaşma

4 0 0
                                    

Telefonun alarmiyla gozlerimi açtım.Genelde alarm calinca kapatip yattigim icin annem telefonu uzaga koymuştu. O an aglamak istedim. Zorda olsa ayağa kalkıp larmi kapattim. Mutfaktan sesler geliyodu.Annem çoktan kahvaltiyi hazirlamaya baslamisti. Dolabin onune gecip kendime baktim. Birden gozlerim büyüdü. Savastan cikmis gibi görünüyordum. Hizla saclarimi düzeltip üstümü giyindim. Merdivenlerden inerken annem "Çok sukur uyanabildinmi uykucu." Dedi alayci bir tavirla.Onu dinliycek halim yoktu biraksam yüz yıl konusabilirdi. Ayakkabilarimi elime alıp disariya fırladım. Annem yine pencereden bagiriyordu. Sonunda sessizlik. Hayatta hicbir seye degismiycegim tek şey. Kulakliklarimi cikatip kulagima taktim. Muzigi son ses açıp kendimi herseyden soyutladim. Duraga geldigimde hafif yagmur atistiriyordu. Sol tarafimdaki direge yaslanip icli bir "offf " cektim. Ta m soguktan icim urperirken otobusun geldigini gorup sevindim. Hemen ptobuze binip en arka safadaki yerimi aldim. Zaten sabahin bu saatlerinde genelde kimse olmazdi. Ben  ve işe giden orta yaslarda cılız bir kadın olurdu. Yaklasik yirmi dakika kafsmi  cama yaslayip uyukluyarak gecti. Geldigimi anlayinca hizla indim. Kampuse dogru kosmaya basladim cunku ilk derse gec kalamazdim. Yolun yarisina gelmistim ki o an sanirim benim gibi biyere yetismeye calisan bir cocukla carpistik. Cantam ,elimdeki kitaplar, telefonum. Ama nedense gozum yere dusenlerde degil onun mavi gozlerindeydi. Baktikca icine hapsetti beni baktikca kendine bagladi. Daha once hic boyle olmamisti. Hic kendimi tanimadim birine boylesine yakin hissetmemistim. Kendimi gozlerinden kurtardigimda bu kezde yüzü beni kendine bagimli kildi. Yüz hatlari o kadar keskindi ki insanin icini urpertiyodu.  Bir kac dakika sessizlik hukum surdukten sonra egilip yerdeki esyalarimi toplamaya basladim onun da yardim etmesini umarak ama ansinzin yanimda iki ayak hizla gecti. Evet oydu ne bir ozur diledi ne bir yardim etti. Nede adini soyledi. Sabah sabah bu olay canimi cok sıkmıstı. Boburlenerek sinifa gittim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Deymez Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin