#YENİHOCA

288 6 12
                                    

Sevgilisinden yeni ayrılmış bir kız ne kadar mutluysa o kadar mutlu bir şekilde yatağımda oturuyordum..
Yaklaşık iki yıldır beraberdik çok güzel zamanlar geçirdik hep birbirimize destek olduk 2 gün önce okula Sude diye bir kız geldi. Tenefüste Bora'yla el ele gezerken kızın biri gelip en yakın arkadaşım can yoldaşim Tuğçe'nin kantinde ağladığını söyledi. Hemen Boranin yanindan ayrilip kantine geldim. Tuğçe gayet sevimli bir biçimde dıkınıyodu. Yanına gittim;
Sezin: Tuğçe sen gayet iyisin alt sınıftan bi kız gelip bana senin ağladığını söyledi.
Tuğçe: yok be balim gayet iyiyim gel bakalım bi kızı hatırlıyosun di mi?
Evet anlaminda başımı salladim beraber bütün okulu aradık genede kızı bulamadık en sonunda pes edip sınıfa gittik...
Yeni gelen Sude hanımla Bora sarmaş dolaştı gözyaşlarıma engel olamadım hemen çantamı alıp koşarak okuldan çıktım eve doğru aralıksız koşmaya başladım aniden sepsert bişeye çarpınca duraksadım kafam kırıldı resmen..
Kafami kaldırıp karşıma baktığımda wattped hikayelerindeki gibi meteor görmedim benim kafam trafik lambasına girmişken yanı başimda kahkahalarla gülen bir zengin bebesi gördüm sinirlerime hakim olamadim ve adamin kafasına bileğimdeki bana Bora'nin aldığı bilekliği fırlattim bileklik adamın kafasına gelince acıyla inledi(şimdi diyosunuzdur göt kadar bileklik adamın kafasını nasıl acıtsın taşlı maşlı bişiler hayal edin canlarim)
Adam aniden bana doğru gelmeye başlayınca azda olsa tırstım ne yalan söylüyüm.
Adam tam dibimde durup
Duman: seni asla unutmuycam küçük sıçan diyip karşı caddedeki lüks arabaya doğru yürümeye başladı..
Arkasından bağırdım ama pek tınlamadı
Küçük sıçanmış pis odun kas yığını.. sensin o küçük sıçan lise son sınıfım lan ayı daha küçüklüğüm mü kalmış?
Neyse sonunda eve vardım ve anneme gözükmeden üst kattaki odama çıkmayı başardım elimi yüzümü yıkıyıp üstüme bi şort ve salaş siyah tişort giydim saçımı da tatli ev topuzumdan yaptım tam yatağıma oturucaktım ki içeri az önce bana kahkahalarla gülen kas yığını girdi
Lan oğlum bu adam sapık mi hem evimi buluyo hemde odama dalıyor pezevenk!
Diyen iç sesimi susturup ayağa kalktım
Sezin: lan evime nasıl girdin onuda geçtim odama nasıl girdin sapik mısın sen be çık odamdan vallaha şu camı açip bi bağırırım bütün züppe camiası ayağa kalkar..
(Bu arada kızımız zengin ama zengin olup kıçı tavan olanlardan olmadığı için diğer zenginleri züppe olarak adlandırıyor)
Tam camı açtım bağrıcaktım ki hayvan duman mıdır? Nedir belimden tutup beni kendine çekti
Duman: Akıllı ol yeni öğrencim..
Oha mk ben şok nasıl annemin geçen hafta bahsettiği babası ahpabımız(doğru yazdım inş) dediği matematik öğretmeni bu mu? Hay ben şansıma..
FLASHBACK;
Duman bey kahvaltı hazır.. sesi duymazdan gelerk uyumaya devam ettim..
İki saat sonra;
Saat 1'e geliyodu.. kalkıp giyindim aşağı indiğimde babam kaşlarını çatmıs beni bekliyordu
Duman: baba bişey mi oldu?
Gündoğan (Dumanin babasi): evet Duman bey bişey oldu şirketten kovuyorum seni git biraz da öğretmenlik yap okullarda çalış özel ders ver yorul..
Dumandan;
İşte herşey babamin bu sözleriyle başladı.. İlk öğrencimin bu kadar aptal olucaği aklimin ucundan bile geçmezdi.. ama çok eğleniceğim kesin.
Başlayalım bakalım küçük sıçan...
İLK BÖLÜM SONUMUZ.. BU BÖLÜMÜ İLK YORUM YAPAN KİSİYE İTHAF EDIYORUM..
DİĞER BÖLÜMLER DAHA UZUN OLACAK HEYECANLI OLSUN DIYE İLK BÖLÜMÚ BU KADAR KISA TUTTUM...

Özel MATEMATIK DersimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin