Transylvania ya Yolculuk

30 2 0
                                    

      Dakaria ve ben Silvania ikimiz vampir kız kardeşiz
Transvaynia almanya ya gidiyoruz .Biz ikimiz arkada annemle babamın düğün fotoğraflara bakıyoruz ben aşkım için herşeyi yaparım ama dakaria böyle bır riski göze alamazmis bir an babam ani fren yaptı ikimizde yüz üstü yatağa düştük babam nasıl olduğumuzu sordu biz iyiydik sonra fotograflara bakarken bizim eski vampir okulumuzun fotoğraflarını gördük hepimiz vampir dişlerimizi çıkarmış gülümsüyorduk dijital fotoğraf makinesiyle çekildiğimiz için yüzümüz görünüyordu en azından eskiden çekinilmis yüzümüzü göründüğü bir fotoğrafimiz vardı en iyisi buna sevinebilirdim.
Sabah olmuştu ve Transylvania ya gelmistik  annem bizi tüm tatliligiyla bizi uyandırdı ben indim dakaria da soylenerek indi babam ve annem hemen eşyaları indirmeye başladı ben evi dıştan incelemeye basladim ev yemyeşil sarmasiklarla sarılmış, bahçeli ve büyük bi evdi sonra dakaria öğretmenimizin onları unutmamamiz anısına verdiği evcil hayvanimiz Karl han si bize vermişti onu yanına almış ve bizim yanımıza gelmişti bizde yeni komşumuz Dirk van la konuşuyorduk annem ona amaçsız bir şekilde yapılmış olan çiçekli klozet kapağını vermisti Dirk van beyin beyendigini zannetmiyorum çünkü bu ne dermiscesine bakıyordu bende anlamistim ama aldırış etmemiştim bizden de biraz suphelenmisti ama neyse dedim . Dakaria ile birlikte annem ve babama eşyaları indirmeden yardım etik.

YORUM VE BEĞENİLER DEĞERLİ

VAMPİR KIZ KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin