#DÜZENLENDİ# (yanlışlarım varsa özür dilerim)
Ben Derin Karasu hayatım çok farklı yani herkese göre ama bana çok normal annem beni terk etmiş adımı dedem koymuş küçük ama tatlı bir ailem var zenginiz ama diğer kızlar veya aileler gibi değiliz iyi okumalar.....
#Derin'den#
"Güzel kızım hadi kalk bak bugün okulunun ilk günü geç kalmak istemezsin değilmi? Hem Candan teyzen okulu tanıtmak için seni o götürüp getiricekmiş ilk hafta aşağıda seni bekliyor"
"Günaydın baba kalktım "
Candan teyze okulun sahibi ayrı yeten bizim aile dostumuz ve beni çok sever
"Günaydın kızım hadi biz aşağıda kahvaltıda seni bekliyoruz"
"Tamam geliyorum"
Kalktım ve yatağımı toplayıp elimi yüzümü yıkadım sonra dişimi fırçalayıp odama geri döndüm. Okul formamı giyindim saçlarım uzun olduğu için yukarıdan sıkıca topladım bir kalem çektim ve çantamla telefonumu alıp aşağı indim. Candan teyze babam ve ananemle dedem kahvaltı edip gülüşüyorlardı. Buraya taşınalı bir hafta oldu ve ben şimdiden alıştım.
"Günaydın herkese"
"Günaydın canım eğer hazırsan kahvaltını et de çabucak çıkalım daha sana okulu gezdirip arkadaşlarını tanıtıcam"
"Peki Candan teyzem "
Hızlı bir şekilde yani hızlı dediğim normal hızda kahvaltımı edip çantamı aldım ve Candan teyze ile arabaya bindik. Okula vardığımızda dışı güzeldi ama çok fazla sigara içen vardı ve erkekler kızlarla uğraşıyordu kavgayı sevmem ama rahatsız eden her kim olursa bir daha yaklaşamazdı ayıptır söylemesi çok çalışkanımdır birinci olurum sınavlarda.
Arabadan indik ve bahçeye girdik herkes bana bakıp konuşurken o kim oha taş gibi adam tövbe tövbe çarpılıcam şimdi o bana bakmıyordu içeri girdik okulu gezdikten sonra sınıfıma çıktım içeri girdiğimde yinemi o çocuk neyse herkes başıma toplandı çoğu kişi arkadaşım oldu erkekler bile
"Merhaba ben Derin"
"Merhaba ben Melisa bu Cem bu Pars bu Kerem bu da Sarp biraz soğuktur dikkat et ve serttir kalp kırar biliyormusın çok benzer özelliğimiz var en iyi arkadaşım sen olucaksın galiba "
"Tanıştığıma memnun oldu peki Melis ben nereye oturucam?"
"Bir tek Cem'in yanı boş bir de Sarp'ın "
"Cem oturabilirmiyim"
"Tabiki güzellik buyur"
"Saol"
Derse gireli 15 dakika oldu şu Sarp denilen çocuk benim oturduğum sıranın yanındaki sırada en arka sırasında oturuyordu ama sürekli beni gözetliyordu ben aldırmadan dersi dinlemeye devam ettim.
Ders bitip zil çalınca bahçeye herkes çıkarken bende çıkıcaktım tek Sarp vardı sınıfta tam çıkıcakken kapıdı biri kapattı açmaya çalıştım ama arkamdan duyduğum sesle duraksadım
"Çıkamazsın Derin"
"Afedersinde sen bana emredemessin"
"Ben Sarp Soykan herkese emrederim kimse bana karışamaz"
"Tabi ben hariç "
"Sende onlar gibisin dimi herkesin altına yatmışsındır kaç kişi?"
Bu salak ne diyor be elimden bir kaza çıkmadan konuşup derdini anlamalıyım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN EN SADE HALİ
ChickLit"Seni seviyorum Derin anla artık" gözlerinin içine gözlerim dolmuş şekilde bakarken bir kaç damla göz yaşı ve ardı ardına kesilmeyen hıçkırıklar aşk ya kalp kırıyor ya da ağlama derecesine gelip seni mutlu ediyor "Bende seni seviyorum Sarp" Ben Deri...