❤Poradnik❤

36 2 0
                                    

'Jak zająć się małym labradorem ? Poradnik'

1. Na początek , kiedy przyniesiesz do swojego domu , musisz dać mu trochę czasu aby sam rozejrzał się po domu i zobaczył wszystkie zakątki . Nawet kiedy będzie się bał , musi sam zobaczyć cały dom .

2. Jeżeli nie chcesz , aby na przykład pies spał sam , lub boisz się o niego , weź go do siebie na łóżko i śpij razem z nim . Ale uwaga ! Nie możesz codziennie . Pies się przyzwyczai i będzie chciał spać cały czas już na łóżku , dlatego śpij z nim może cztery, pięć dni a później już będzie musiał sam .

3. Musisz kupić pieskowi własne posłanie . Tak , aby mógł na nim spać . Poprostu chodzi o to , żeby miał swoje miejsce .

4. Musisz mieć dwie miski , jedna do wody a druga do karmy . Z karmą nie przesadzaj . Zje dużo i potem trochę utyje .

5. Musisz go zaszczepić i odrobaczyć . Jeżeli boisz się że będzie miał kleszcza lub co innego , kup specjalną obrożę .

6. Kup zabawki i baw się z nim . Musi czuć się oswojony . Poświęć chociaż parę minut na zabawę z nim .

7. Jeżeli chcesz , aby twój pies był wytresowany , musisz nauczyć go szczekania i trochę sztuczek .

8. Jeżeli chodzi o załatwianie . Uff . Jeżeli nie bardzo chcesz wychodzić z nim na dwór , niech załatwia się na gazecie lub papierze . Później musisz wychodzić z nim na podwórko lub nie daleko domu .

9. Opiekuj się psem , musi być zadbany .

10. Jeżeli chodzi o ubieranie . Nie przesadzaj ciągle . Możesz go ubierać ale z umiarem . przede wszystkim jeszcze zmieniaj wodę .

To wszystko jeżeli chodzi o porady . Następny rozdział to rasy labradorów .
Lof ❤

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 15, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

'Wszystko o psach' ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz