Capitolul II

375 21 5
                                    

Usa se deschise, iar Miranda il intampina.

-Hei, Michael! Bine ai venit! Intra. Anna e sus.

-Buna seara, doamna Miranda! Multumesc.

-Ia loc, spuse Miranda. Vrei ceva de baut?

-Aaa...nu multumesc, o spuse el rosind. Mi-e bine.

-Cum vrei, dar sa stii ca Anna va mai intarzia un pic. Of, fata asta nu e niciodata punctuala.

-Nu-i nicio problema...

Totusi era, cel putin pentru el. Nu stia cum va inainta discutia cu profa, era foarte speriat.

-Si ia spune-mi, Michael, unde mergeti in seara asta?

-M-am gandit ca Annei i-ar face o deosebita placere sa vada filmul “My week with Marilyn”. Mi-a spus ca si-ar dori sa-l vada, asa ca…

-Excelent! Abia astept sa-mi povesteasca. Uite-o ca vine.

 

 

-Anna! O lua in brate si o saruta, uitand de prezenta profei.

-A, imi cer scuze, mama! Stii noi...

-Nu-i nimic, draga mea. Esti complet gata? Ar fi cazul sa va grabiti.

-Da, acum plecam. Ne vedem diseara. S-au pupat iar apoi au plecat.

 

 

Pe drum Michael abia daca dorea sa scoata 2 cuvinte, asa ca Anna facu primu’ pas.

-Si...cum ti s-a parut mama?

-Cu totul alta persoana, exlama Michael surprins.

-Eh, stiam ca iti va placea. Vezi, nu tre’ sa-ti fie frica de ea.

-Mda...

 

 

In drum spre cinema se oprisera pe o banca.

Afara era ger. Anna purta un palton rosu, cambrat, manusi negre din lana si o caciula tot neagra, din acelasi set cu manusile. Michael o lua de mana si ii scoase manusa dreapta, incepand a-i masa incheietura inghetata, apoi, tragand-o din ce in ce mai aproape de el si sarutand-o. Incepusera a se saruta cu lacomie, nu se mai saturau unul de celalalt, incat uitasera de film... In cele din urma o conduse acasa, Anna folosindu-se de Iphone pentru a afla detalii despre film si, povestindu-i mamei ei.

 

Era weekend. Cei doi indragostiti au stabilit o noua intalnire. Au mers in club,s-au distrat, dar petrecerea s-a spart repede, asa ca au plecat spre apartamentul lui.

 

 

-Te vreau, exclama Michael.

-Si eu, oh, Michael….

Si saruturile fierbinti continuara. A luat-o in brate si a aruncat-o in pat. A inceput sa-i sarute lacom fiecare cm de piele, ea fiind in extaz. Au facut dragoste pana dimineata.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 01, 2012 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Poveste de dragosteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum