V pov.-LEGYŐZLEK EOMMAAAA!!!- ordibáltam,mivel a sárkány fejű Jin állta az utamat rózsaszín serpenyővel felszerelkezve,és nem engedte hogy a palacsintám közelébe férkőzzek.
Megindultam felé,mire ő suhintott párat fegyverével,és továbbra sem állt félre. Én ügyesen átugrottam,majd felkaptam az én gyönyörűségemet és elfutottam eomma elől.
Mikor végre kettesben maradtunk,lágyan az ajkamhoz közelítettem és....-Taehyung,keljél már fel!-ébresztett leaderünk gyengédnek nem éppen nevezhető módon,miközben a vállamat rázogatta.
Dühösen nyitottam ki szemeimet,és csalódottan ecseteltem Rap Monstarnek hogy a szerelmem miatta fog kihülni.
Erre nagyot sóhajtott és azt mondta ha tovább nyavajgok nem kapok vattacukrot.
Ahogy ezt meghallottam először értetlenül néztem rá,de aztán eszembe jutott hogy ma vidámparkba megyünk.
Nagyon izgatott lettem,kipatantam az ágyból és fel alá kezdtem rohangálni a doromban,miközben azt ordítoztam hogy
-Keljetek fel,megyünk a vidámparkbaaaa!
Közben összetalálkoztam Hoseokkal,aki hasonló céllal üvöltözöt,így eggyütt fojtattuk tovább.
Mondjuk ennek mint késöbb kiderült sok értelme nem volt,mert a többiek számítottak efféle kiborulásra,így engem és Hopit keltettek utoljára.
Túl jól ismernek minket.... Ezután lementünk a konyhába,ahol már mindenki sóvárogva nézte ahogy Jin éppen a reggelit tálalja.
Természetesen lecsaptam az első adagra,amiért Suga egy jó nagy tockossal jutalmazott. Nem baj, azért megérte.
Ezután mikor senki sem figyelt lenyúltam Jimin kávéját, de balszerencsémre Kookie észrevette és elmondta eommának,aki rögtön el is vette, mondván így is folyton pörgök,nem kell az nekem.
-Most miért kellet elmondani?-nyavajogtam,miközben durcásan néztem a maknaera.
-Azért...-próbált volna válaszolni ,de Yoongi közbevágott és nem éppen a legkedvesebb hangnemben mutatott rá hogy miért is kellett megválnom az italtól.
- Azért mert már így is úgy pattogsz mint egy rohadt gumilabda. Ha még kávét is innál sugárhajtással repülnél ki a földről. Bár lehet hogy úgy jobban járnánk....
-Bleee!-nyújtottam ki erre nyelvemet bosszúsan hyungomra,majd fordultam volna vissza Jungkookot kérdőre vonni,de ő úgy tűnik ez idő alatt felszívódott. Nem csodálkoztam,szokta néha ezt csinálni,de azért egy kicsit zavart hogy már megint nem vettem észre hogy elszökik. Aggódom érte. Mostanában nagyon furcsán viselkedik, egyre többször szívódik csak úgy fel és sokszor pirul e... Várjunk csak...lehetséges lenne hogy Kookie...szerelmes?
Igen, ez lesz az! De mégis kibe? Ezt ki kell derítenem, és nincs is erre alkalmasabb hely mint a vidámpark.
Reggeli után mindannyian felmentünk készülődni,és bár én 10 perc alatt készen voltam csak egy óra múlva tudtunk indulni,mivel Suga bealudt a fürdőben... jellemző... bár legalább már fel volt öltözve, így indulhattunk végre.Jungkook pov.
Éppen reggelihez készülődtünk,amikor ordítozást lehetett hallani fentről,innen tudtam hogy Rapmon sikeresen ébresztette a két idiótát.
Még jó hogy Jimin ilyen előrelátó és szólt neki hogy Taeékat ébressze utoljára ha nem akarja hogy mindenki hát... erre keljen fel .
Mire leértek már mindenki a teljes figyelmét az ételre koncentrálta,ami azt jelenti úgy bámulták hogy nem csodálkoztam volna ha valamelyikőjük szeme egyszer csak feladja és szétrobban. Ehez az értelmes programhoz persze Hobiék is lelekesen csatlakoztak,így öten a kaját próbálták a pusyta nézésükkel felfalni, Jin a tányérokkal szenvedett,én pedig Taehyungot kezdtem el figyelni.
Már a megismerkedésünk óta másképp éreztem magam a közelében.
Rögtön megfogott a furcsa de szeretnivaló viselkedése, az ártatlansága, a gyönyörű hangja, az a különleges mosoly amire csak ő képes, és nem mellékesen hogy a világegyetem legcukibb... életformája. De azt hogy szerelmes vagyok belé még magamnak is csak nem rég vallottam be.
Ahoz képest hogy olyan kis apró ő eszik a legtöbbet. Na jó, Yoongival holtversenyben. Az első adag most is nála végezte egy púppal a feje tetején eggyütt, amivel Suga hyung akarta rávenni hogy adja a kaját neki, sikertelenül (mint mindíg).
Ezután kihasználva hogy szerinte senki sem figyelt rá lenyúlta ChimChim kávéját, ami tényleg nem hiányzott neki mivel ma már alapból a szokásosnál is jobban pörgött, így szóltam Jinnek, aki rögtön el is kobozta tőle.
-Ezt most miért kellett?- kérdezte Tae aranyosan felpuffasztva az arcát, mint mindíg amikor megsértődik.
Én viszont ennek hatására halványan elpirultam amit nem akartam hogy észrevegyenek a többiek, így kifejezetten megkönnyebbültem amikor Yoongi megmentve a "magyarázzuk meg Taehyungnak kétszázadszorra is hogy miért nem ihat kávét missziótól"a szavamba vágott,így én ki tudtam oldalazni amíg a többiek rá figyeltek.
Amint kiértem a konyhából a fürdő felé vettem az irányt hogy elkezdjek készülődni,amit jól tettem,mivel 10 perccel késöbb Jimin szállta meg,és ha ő bemegy fél órán át minimum ott is marad. Ez után fölmentem a szobámba átöltözni,majd a nappaliba siettem,ahol már mindenki ott volt Sugát kivéve.
Vártunk még egy kicsit,de csak nem akart megérkezni így a keresésére indultunk, és végül meg is találtuk, a fürdőben aludt. Mondanám hogy meglepett, de őszintén szólva valami ilyesmire számítottam...
Ezután viszont végre tényleg elindultunk.
Én pedig elhatároztam hogy annyi időt fogok az én kis Alienemmel tölteni amennyit csak tudok.