#2

335 21 5
                                    

Jungkook pov.

Mikor felszálltunk a buszra megragadva a kínálkozó alkalmat a V melletti még üres helyre ültem le, ami jó ötletnek bizonyult, mivel így egyerészt az egész utat végig beszélgettük,másrészt amúgy Hobival és Jiminnel ordibáltak volna minden féle baromságól.
Mint például " Miért zöldség a paradicsom ha nem is zöld?" Vagy " Szerinted ha megnyalom a cipőm belsejét akkor láb szagú lesz a szám??" esetleg " Ha megennék egy bőr dzsekit vajon borjú izű lenne???" hozzá teszem Hopit és Chimchimet kivéve mindenki örült a fejének hogy kivételesen nem ilyen magasröptű témákról kellett eszmecserét folytatni.
Olyan kellemesen elvoltunk így kettesben hogy csak akkor vettük észre hogy megérkeztünk mikor a sofőr figyelmeztetett rá.
Erre persze V rögtön kifordulva magából kezdett volna szaladni a vidámparkba,de szerencsére Namjoon elkapta a kapucniját mielött még beszabadult volna.
- Oké, ti színes hajú idióták, addig nem megy senki sehova amíg nem tisztáztuk a szabályokat!Először is, a három dinnye (értette ez alatt a Taehyung Hoseok Jimin triót) semmi képpen nem maradhat egyedül, mivel nem akarom hogy bárki eltörjön, elrontson, kikapcsoljon valamit, beszoruljon valahova,esetleg leesen valahonnan. És nem, Hobi nem érdekel hogy csak egyszeri alkalom volt, attól még beszorultál abba a játék repülőbe, nem mehetsz egyedül.
Szóval visszatérve a bébicsőszködésre ki kivel akar párba lenni?
Végül Taet én választottam, Jhope pedig mehetett Jiminnel azzal a feltétellel, hogy valaki legyen még velük nehogy kárt tegyenek bármiben vagy bárkiben, ez a valaki pedig végül Suga lett, aki ennek mondjuk nem kifejezetten örült.
-Ne már, miért kell vigyáznom két agyilag károsult zoknira is?- kérdezte Yoongi szinte már hisztérikus hangsúllyal a leadert.
- Azért mert vesztettél,de ezt már megbeszéltük.
- De... Kezdte volna Suga a a szokászos "el vagyok átkozva,ezért veszítek mindíg kő papír ollóba" szöveget, Rapmonnak viszont elege lett a nyavajgásból így Sugát gyorsan lerendezve folytatta az eredeti témát.
- Még mindíg nem vagy elátkozva, egyszerűen csak nincs szerencséd. És most az egyéni instrukciók. Jungkook, vigyázz Vre és ne vegyél meg mindent aminek köze van a nyuszikhoz, ez beteges. V, ne egyél meg kaját a földről,ez szintén beteg és ne okozz túl sok gondot Kookienak. Hope, Jimin, viselkedjetek úgy mint akiknek van valami agyszerűség is a fejükben nem csak sültkrumpli, és ha lehet ne öljétek meg Yoongit, Yoongi te pedig csinálj mást is az evésen kívül Oké? Ja, és hétkor indulunk vissza a doromba, úgyhogy hatra mindenki legyen az óriáskerék előtt,úgy talán időben vissza érünk.- sóhajtott Namjoon, és mivel ezzel mindent elmondott amit akart, így már mentünk is volna befelé a vidámparkba amikor Menedzsershit hallottuk utánnunk kiabálni.
- A jegy esetleg nem kell?- kérdezte hitetlenkedve, amit nem csodálok, én se nagyon értem hogy nem jutott semelyikőnk eszébe elkérni. Na mindegy. Seokjin vissza szaladt a jegyekért, majd bementünk a vidámparkba.

V pov.

Éppen csak hogy beléptünk a vidámparkba megláttam egy embert aki lufikat osztogat, én pedig nagyon nagyon imádom a lufikat, ezért megragadtam az alkalmat és befurakodva a kisgyerekek közé szereztem magamnak eggyet. Ezután visszamentem a többiekhez, és az új szerzeményemet kezdtem el mutogatni a maknaenak, közben Hobi és Jimin Sugát próbálta elráncigálni a hányós hullámvasúthoz, aki mondjuk láthatóan nem nagyon értett eggyet az ötlettel és inkább a kajás pultok felé próbált volna menekülni, appa és eomma pedig az óriáskerék felé vette az irányt.
- Kookie, hová akarsz menni először?- kérdeztem, és abban reménykedtem hogy elöbb megyünk az izgalmasabb dolgokhoz kiélvezni hogy itt vagyunk, hogy utánna az unalmasokon beszélgetés közben észrevétlenül kiderítsem hogy ki lehet Kook szerelmének a tárgya.
- Szerintem menjünk először a nagy körhintára, azt imádom!- mondta, én pedig örültem,mivel ez tökéletesen belepasszolt a tervembe. Na jó, meg persze odavagyok a körhintáért is, úgy hogy lelkesen ugrálva tettem meg az utat odáig, amit a maknae mosolyogva figyelt.
Imádom amikor mosolyog, mert olyankor úgy néz ki mint egy nyuszi.
Méghozzá egy nagyon is helyes nyuszi.
Várjunk csak... egy nyuszi lehet helyes?
Aish, összezavarodtam...
-Jungkook, szerinted egy nyuszira mondhatjuk hogy helyes?-kérdeztem meg végül.
-Hát... Szerintem ilyet nem szoktunk nyulakra mondani... De miért érdekel ez?- kérdezett vissza gyanakvóan.
-Hát tudod azon gondolkoztam hogy milyen aranyos amikor mosolyogsz és közben olyan vagy mint egy nyuszi, ezért kérdeztem.- magyaráztam neki miközben enyhén elpirult,ezt észrevéve pedig aggódva fordultam felé.
-Jól vagy? Nem kaptál napszúrást? -kérdezgettem aggódva, mivel könnyen kapja meg a nap, és nem akartam hogy rosszul legyen, aztán kórházba kerüljön...aztán rájöjjenek hogy a naptól rákos lett...azután meg sokat szenvedjen a betegség miatt... aztán végül meghaljon amiért nem vettem észre hogy baj van...
-Persze, nincsemmi ba...- kezdte volna de én úgy megijedtem a saját gondolataimtól hogy szinte bőgve vetettem magamat Jungkook nyakába folyamatosan bocsánnatot kérve.
-Sajnálom Kookie, nem akarom hogy meghaaaaaaaaalj!!
- Mi? Mit sajnálsz? Eggyáltalán honnan vetted hogy meg fogok halni?- kérdezte megrökönyödve,és ezúttal rajta volt a sor az aggódásban.
-Nyugodj meg, nem tudom honnan vetted ezt az ötletet, de semmi bajom,itt vagyok.-ölelt át, aminek hatására kicsit lenyugodtam,és elszégyelltem magam hogy a saját hülye gondolataimon akadtam ennyire ki, megijesztve ezzel szegény Kookot.
-Ne haragudj, csak elszabadultak a gondolataim... Én sajnálom...-kértem bocsánnatot sokadjára is, mire még szorosabban fonódtak a karjai körém, engem pedig valami furcsa melegség öntött el.
- Semmi baj, én így szeretlek még ha zakkant is vagy.- mondta nevetve, amihez önkéntelenül is csatlakoznom kellet.
-Na, akkor megyünk körhintázni?- kérdezte kedvesen miután kikacarásztuk magunkat, én pedig természetesen örömmel indultam el újra az említett játék irányába, immár Jungkook oldalán lépkedve.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 25, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

btsWhere stories live. Discover now