1. kapitola

4 1 0
                                    

Ahoj Anie řekla jsem.
Anie mě taky pozdravila.
Chvilku jsme si povídali o takových holčičích věcích (móda, kluci, atd..._).
Potom přijel autobus, kterým jezdíme do školy.
V autobuse jsem se zeptala Anie jestli by u nás nemohla spát.
Anie řekla že ne jedou na víkend za babičkou.
Vystoupili jsme z autobusu.
Prošli jsme vchodem na pozemek školy a potom jsme čekali než otevřou vchod do budovy.
Vešli sme do šatny a svlékli se.
Šli jsme nahoru do třídy 9.A.
Pozdravili jsme kamarády a šli jsi sednout do lavice.
Měli jsme zrovna hodinu Čj a ta nás nebaví, protože tam je  hrozná učitelka.
Je listopad a právě probíráme nějaké pitomosti.

Když skončila hodina tak jsem si s Anie povídala.
Anie : Líbí se ti pořád Kevim ??
Fotka kluka

Já : jj a mocCat : mě teda néé příjde mi jako nějaký puntičkář a manekínekJá : to je věc názoruCat : to asi ano

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já : jj a moc
Cat : mě teda néé příjde mi jako nějaký puntičkář a manekínek
Já : to je věc názoru
Cat : to asi ano

Hned jak to dořekla zazvonilo!!!!
Bleskově sme běželi do třídy :
Učitelka nám řekla že deme pozdě (jako by jsme to nevěděli)
a řekla ať se posadíme.
Na konci hodiny nám dala DÚ a zazvonilo.
Byla svač. přestávka a tak všichni jedli.

Když skončilo vyučování tak jsme šli s Cat na autobus a jeli domu.
Cat bydlela hned vedle nás a tak jsme vždycky vystupovali spolu.
usla.oučili jsme se a šli jsme domů. Vyšla jsem na zahradu a otevřela dveře od domu.
Převlékla jsem se, najedla jsem se a spadla jsem na postel.
Vzala jsem si do ruky mobil napsal mi Kevin jestli bych s ním nešla ven. Napsala jsem mu že ano, ale až v 15:00.
Řekl (nebo spíš napsal) že mu to nevadí. Sejdeme se v parku napsal mi
                     15:00
Seděla jsem na lavičce v parku a za chvíli jsem uviděla Kevina a načla jsem s ním rozhovor.
Já : ahoj Kevine
Kevin : Ahoj dneska ti to sluší
Já : děkuji tobě taky"
Kevin : Půjdeme do klubu?
Já jsem řekla ža jo.
Náš klub je kousek odsud v jedné staré továrně na tužky.
Chvilku jsme si povídali o takových běžných věcech a potom jsme si sedli na rampu a on se mě zeptal jestli mi na něm záleží a já mu řekla že jo.
A potom spustil že jeho máma si našla práci v Itálii a chce se tam až se s tátou rozejdou odstěhovat.
Ukápla mi slza.
Bohužel to vyděl a zeptal se proč brečím a já mu řekla že je mi líto že se už neuvidíme. On mě uklidnil že bude mít střídavou péči. Stoupla jsem si a řekla že je pozdě a musím domů. On souhlasil a dobrovodil mě domů. Před domem jsem mu dala pusu na tvář a vešla jsem do domu. Svlékla jsem se a s brekem běžela do pokoje vzala jsem si telefon a napsala jsem na messenger Cat všechno jsem jí napsala a najednou jsem usla.

Kdyby někdo měl nějaké otázky tak ať mi je napíše do komentářů.
Doufám že se vám 1, kapitola líbila. Omlovám se že je tak krátká. Příště bude určitě delší.
💕💝💓💜💟💗
                    

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 16, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Já a moje BFF!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat