2 კვირაა რაც გადმოვედი საცხოვრებლად. ძალიან მყუდრო ადგილია, ძალიან ბევრი უსიამოვნებითა და ცუდი ხალხით მაგრამ, მე და დედას გვიწევს ამ პირობებთან გამკლავება. უნივერსიტეტში ფული რომ გადავიხადო მუშაობა მიწევს და სახლსში ძალიან გვიან ვბრუნდები. ერთ დგესაც მეზობლად ახალგაზრდა ბიჭები გადმოსახლდნენ. ფანჯრიდან გავიხედე და 2 ბიჭი დავინახე, ძალიან ძვირადღირებულ მდივანს ბუზღუნით მიათრევდნენ სახლისკენ . გამიკვირდა და გამეღიმა :- ასეთი მდიდარ ბიჭები ასეთ უბანში რატომ დასახლდნენ !- ფანჯარა დავხურე და ტანსაცმელი გამოვიცვალე.
დედა:- მალე დაბრუნდები??
მე:-კი ძალიან მალე არ ინერვიულო დედა .
შუბლზე ვაკოცე და გარეთ გავედი. 6 საათის შემდეგ სახლში დავბრუნდი. სახლის კარები ღია დამხვდა . შემეშინდა მაგრამ მუშტი გავამაგრე და შინ შევედი, შუქი ანთილი დამხვდა დედას კი ტკბილად ეძინა . უეცრად უკნიდან პირზე ვიგაცამ ხელი ამაფარა და თავისკენ მიმიკრა,მის ცხელ სუნთქვას მთელ ტანში ვგრძნობდი. თვალები დავხუჭე და ხელი უეცრად ვკარი.
მე:- ვინხარ ?? მანიაკი??: ჯიბიდან იარაღი ამოვიღე და დავუმიზნე შეშინებულმა.
ამდროს დედა წამოდგა და მომიახლოვდა :- იარაღი დაუშვი ხომ გითხარი ეს უბანი საშიშია მარა ასეთიც არა .
მე:- დედა სახლში ვიგაცაა!!
დედა:-აა ეგ ბიჭი ჩვენს მეზობლად გადმოვიდა საცხოვრებლად, ძალიან ცუდად ვიყავი და წამლები მომაწოდა .
ამდროს ოთახში მაღალი ,ძალიან მიმზიდველი ბიჭი შემოვიდა : იცი მემეგონა მომკლავდი : ჩაიღიმა და თავი დახარა : ჩემი სახელია ქაი დღეიდან მეზობლები ვიქნებით.
მე :- დედა მე რატომ არ დამირეკე? : თვალებაწყლიანებულმა შევხედე: ხომიცი შენ რომ რამე დაგემართოს...
დედა:- ნუსულელობ არაფერიც მომივა . ახლა უნდა დავწვე !! წადი სტუმარი გააცილე !!
დედა საწოლზე წამოწვა მეკი ბიჭს გავყევი .
ქაი:-იცი თავიდან შემაშინე,: გამიღიმა და შემომხედა.
მე:-აქაურს არ გავხარ, ალბათ ტურისტიხარ?
ქაი:- დიახ მე აქ სამხრეთ კორეადან ჩამოვედი და ინგლისურიც არ ვიცი კარგად : შერცხვენილმა თავი დაბლა დახარა .
მე: - არაუშავს. ამსიშორეს რამ წამოგიყვანათ?
ქაი:- ეგ საიდუმლოა :- ლოყაზე ნელა ვნებით მაკოცა .
მე:- რასაკეთებ? უკან გავიწიე ქაი კი უკანმოუხედავად სახლსში შევიდა.
მეორე დღეს უნივერსიტეტში წასვლა ადრე მომიწია. ეზოში კი ქაი დამხვდა .
მე:- ისევ შენხარ? იცი ახლა მართლა არ მცალია შენთვის .!!
ქაი:-უბრალოდ შენთან დამეგობრება მინდა , აქ არავის ვიცნობ :- სირბილიდ დამეწია და ხელი ჩამკიდა . გაკვირვებით შევხედე და წარბები შევკარი .
ქაი:- ნუ ბრაზდები თორე ნაოჭები გაგიჩნდეაბ. :- ის ჩემსკენ გადმოიწია და ლოყაზე მომეფერა.
მე :-იცი ეხლა ხელზე გიკბენ თუარ გამიშვებ : ხელი უეცრად გამოვაწევინე .
მე :- შენთვის სურპრიზიმაქ , მოდი .
ქაი გახარებით წამოვიდა ჩემსკენ მეკი ჯიბიდან წებო ამოვიღე და ქაის სწრაფად ხელზე დავასხი შემდეგ უბნის სკამზე მივადებინე .
მე:- იმედია ახლა მაინც დავმეგობრდებით : ბოროტულად ჩავიცინე და გზა თავდაჯერებულად განვადრძე
მაგრამ ეს ბიჭი სხვებს არ გავდა ის განსხვავებული იყო !
ВЫ ЧИТАЕТЕ
უბრალოდ გაუშვი
Humorგოგონა რომელიც სულ მარტოდ იზრდებოდა და მისთვის ცხოვრებაში აგარაფერი იყო მნიშვნელოვანი ერთდგეს მის ბნელ ცხოვრებასჰი გამოჩნდა ადამიანი რომელმაც მისი ცხოვრება სულ მთლად შეცვალა