უნივერსიტეტში გაკვეთილები მალე დამთავრდა. გარედ გამოვედი და ვეცადე რაცშეიძლება მალე მოვხვედრილიყავი სახლში რადგან ვნერვიულობდი დედა ისევ ცუდად არ გამხდარიყო. ოპპ, რასვხედავ გოთების ბანდა რომელიც ჩემსკენ მოემართება, მემგონი უნდა გავიქცე. ნაბიჯებს ავუჩქარე და სახლისკენ გავეშურე. ჩიხში შევედი და ამოვისუნთქე : ვსიო გავექეცი. : ამდროს ხელში ერთ-ერთი მადგანი მწვდა . ძალიანშემეშინდა. ყვირილი დავიწყე : გამიშვი , !!! თავი დამანებე !! არ გაპატიებ !! : ვერ მოვერიე ისინი ძალიან ბევრნი იყვენენ 2 ხელებს მიკავებდა, ორიკი წელს, ერთი კი ჩემს წინ იდგა : - იცი !! შენ რაგაცას შეგვპირდი და არ მოიტანე !! ეხლა კი დედაშენი საფრთხეში ჩააგდე!! სადარის დაპირებული ფული?? არგეშინია რო დედა დაკარგო!!
თვალები ცრემლებით ამევსო : არა გთხოვთ!!ფულს მოგიტანთ უბრალოდ დრო მჭირდება ?
:- იცი ძალიან პრობლემური გოგოხარ და შენი გაქრობაც კარგი იქნება
უეცრად ჩემს უკან ქაის ხმა გაისმა : - ამას ვეღარ მოვითბენ !!აღარ შემიძლია!!ფულს თუ მე გადაგიხდით ამ გოგონას თავს დაანებებთ !!
ორიოდე წუთის შემდეგ ხელი გამიშვეს და დამცინავი მზერით ტალახში ჩამაგდეს
ქაი:- კარგად ხარ??იცი როგორ ვნერვიულობდი !! რამერომოგსვლოდა?? : ქაი ჩემსკენ მოიწია და ძლიერად ჩამეხუტა მეკი სულელურად ტირილი დავიწყე . ასე ვიყავით ჩახუთებულები 20 წუთის განმავლობაში.
ქაი :- არგინდა ხელი გამიშვა სულ ასე ხომარიქნები მოწეპებული?
მე:- მაპატიე ! თბილიხარ !!
ქაი:- რატომ დაგაქვს იარაღი ?? ნუთუ ამას არ მეტყვი?
მე:- შენი საქმე არარის : ხელი ვკარი და ფეხზე წამოვდექი .
ქაი ჩემსკენ მოიწია და ჩახუტება სცადა მაგრამ მე უარზე ვიყავი .
მე :- უბრალოდ სახლში მინდა წასვლა .
ქაი :- კარგი . ვიცი რო არმენდობი მაგრამ იმედია უკეთ გამიცნობ .
ქაიმ თავი დამიხარა და უკანმოუხედავად ბნელ უბანში გაუჩინარდა . მეკი სახლისკენ გამოვეშურე.
მთელი ღამე არ მეძინა , ვფიქრობდი რაუნდა გამეკეთებინა სკოლის დამთავრების შემდეგ.
დილაა. მაღვიძებს აუტანელი ხმა : გააჩუმეთ თხოვთ არაა !!! : ხმა არ წყდება ავდექი ჩუსტებითა და ღამის პიჟამოთ გამოვედი გარეთ : რახდება !!
ქაი : - აი შენც გაიღვიძე , ახალი ჩაცმულობის სტილი მომწონს .
მე : - ეს სტილი არაა: ბუზღუნით ვუთხარი: კარგი რახმაურია აქ??
ქაი:-აა ეს ჩემი ძმაკაცია , ახლახანს გადმოვიდა და მუსიკას წერს დრამებზე
უცბად საკუთარი სახლიდან მაღალი ძალიან სიმპატიური ქერა თმიანი ბიჭი შემოვიდა : აპრეხილი ცხვირი, ლამაზი ვარდის ფურცლის მაგვარი ტუჩები და ძალიან კარგი ტანი
მე :- ანუ ეს ხმაურობს?? ამდილადრიანა ვისგაუგია? : ბიჭი ჩემსკენ წამოვიდა და გაღიმებით თავი დამიხარა : გამარჯობა ჩემი სახელია ჯექსონი ....
სახლში შემოვბრუნდი არ მინდოდა მათი მოსმენა და ოთახში ავედი . რამოდენიმე წთის შემდეგ გავიხედე ფანჯარაში . ჩვენი სახლი პირდაპირ მათ საძინებელში იყურებოდა . დავინახე ეს ქერათმიანი ბიჭი და ვიგაც გოგონა : ჯექსონმა საწოლზე დააწვინა და გახდა დაიწყეს : ვაიმე სულ გამოვშტერდი . არა მაინც არმიკვის ასეთი მიმზიდველი ბიჭი ყოველდგე სხვადასხვა გოგოს რო ელოდებოდეს ,შემდეგ კი ამ აშვებულმა წყვილმა ერთმანეთის კოცნა დაიწყეს . ამდროს კი უკნიდან ვიღაც უეცრად ჩამეხუტა..
ВЫ ЧИТАЕТЕ
უბრალოდ გაუშვი
Humorგოგონა რომელიც სულ მარტოდ იზრდებოდა და მისთვის ცხოვრებაში აგარაფერი იყო მნიშვნელოვანი ერთდგეს მის ბნელ ცხოვრებასჰი გამოჩნდა ადამიანი რომელმაც მისი ცხოვრება სულ მთლად შეცვალა