3 Temmuz Fenerbahce taraftarina ve camiyasina karşı açılmış bir savaş ve darbe girişimidir.
Bir pazar sabahıydı.Televizyonu actım ve gördüklerim pek inanılır gibi değildi.Her yerde şike soruşturması haberleri geçiyor.Takıkımımız Fenerbahçemizin yöneticiler dahil futbolcularımız göz altına alınmıştı.O gün tarihe Darbe girişimi diye geçmişti.
Neler oluyordu hep takipteydik.Gazeteler haberler hedeflerinde Fenerbahçe'yi gösteriyordu.Sanki ortada kesin bir karar varmış gibi yaziyorlardi.Her geçen gün suçlulugu artırmaya çalışıyorlardı.Bunlari spor basini ve gazeteciler yapıyorlardı.
Başkanımız Aziz Yıldırıma 15 suçlama vardı.Bunlardan biride Beşiktaş maçı öncesi Başkanımız " maca Cüneyt Çakır'ı yolayın" dedigi iddia ediliyordu.Polis kayıtları olduğuda iddialar arasındadı.Bazı spor yazarları ve yorumcuları meydanı boş buldukları için Aziz Yıldırım a yükleniyorlardı.Baskanımız herşeye rağmen dimdik duruyordu.Basın Yıldırım'ın kalbinde 2 stent takılan gözaltındayken anjiyo olmak zorunda kalmasinada inanmıyordu.
3 temmuz başlayan süreç hala içerde ve dışarda devam ediyordu.Yargı hala son sözü söylememişti.Buda yetmezmiş gibi Uefa Fenerbahçe'ye her fırsatta ceza kesiyordu.Ve daha neler neler.
Tek bir gerçek vardı oda 3 temmuz Fenerbahçe'ye karşı bir darbe girişimidir . Başkanımız ve takımımızda bunun farkındaydı ve bunun savaşini içerde Kulübümüz dışarda taraftarımız veriyordu.Bu büyük camia yı yıkmak o kadar kolay değildi.Gerek Trabzonspor maçından sonra takım otobüsümüze yapilan silahlı saldırı gerekse 3 temmuz süreci bu darbe girişiminin kanıtıdır.Artık takımımız o sureci atlatmış ve dahada büyük kulüp olmuştuk
Artik Avrupanın sayılı Kulüpleri arasındaydık.
bu sürecte takımımız la birlikte çaba sarfeden taraftarlarımıza teşekür ediyoruz.