Avazım çıktığı kadar bağırıyordum ama duyan yoktu. Derdimi anlatmaya çalışıyordum bir andan sanki o gün herkes farklı bir dile geçmiş herkes farklı birşey konuşurken ben ayrı birşey anlatıyormuşum gibiydi. İnsanlar sırada benim biran önce biletimi alıp geçmem için sesleniyorlardı ama ben ne yaptığımı bile bilmiyordum. Ellerim titriyor ayakta durmaya bile halim yoktu. Biletimi aldıktan sonra uçuş saatini beklemek için ilerledim sanki dünyanın bütün gürültüsünü o an beynime sığdırmaya çalışıyordum. Bir yerim kesilmiş gibi büyük bir acı çekiyordum. Ya yanaklarımdan eksilmeyen yaşlar bir yandan elimle silmeye çalışırken bir yandan bana bakan insanlar... saat geldikten sonra uçağa doğru gidip yerimi aldım nefesim kesiliyor nefes alamıyordum. Nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum nasıl olacakta ben anlatacağım. Allahım diye içimden avaz avaz bağırıyordum bu nasıl bir acı bu nasıl nasıl? Diye diye üç gündür kapanmayan gözlerim kapanmış Türkiye'ye çoktan gelmiş hostesin beni uyandırmaya çalışmasıyla uyanmıştım. O an Allahım dedim hepsi kötü bir rüya olsun herşey gözümü açtığımda çoktan bitmiş olsun diye yalvardım. Ama herşey aynı yerinden devam ediyordu. Herkes uçaktan inmiş bizim inmemizi bekliyordu. Bende indim ve uçağın hemen yanında bekledim. Hava alanından gelen o araca koydular derin derin nefes almak istemde sanki o an ölüyormuşumda son nefeslerimi içime çekmeye çalışıyormuşum gibiydi. İlerledim yürümeye çalıştım zorda olsa o ana kadar.
İlk gözüme takılan annemdi yanıma doğru koştu. Annem bana hızlı adımlar atarken daha fazla dayanamadım ve dizlerimin üzerine düştüm annesinde benden farkı yoktu gözleri gözlerim gibi ayakta durmaya hali kalmamıştı. Koşup boynuma sarıldı o an işte o anne dedim anne Ozan!
Dememe kalmadan dedemin feryadı çoktan heryeri sarmıştı "Oğlum, Ozanım "
Demesiyle anneme sarılmaya hali olmayan ellerimle sım sıkı sarıldım "anne" diye bağırdım. "Anne Ozan Ozan "dememle son güçüm orda tükenmiş... Gözümü açtığımda hastanedeydim zorla açılan gözlerim titreyen vücudum. Deniz'in kapıyı açıp içeri girmesiyle bende yataktan ayağa kalkmaya doğruldum.
-Dur ne yapıyorsun dedi. Ve yanıma gelip sımsıkı sarıldı. Kafamı koyup avazım çıkana kadar bağırarak ağlağladım... Hemşire gelip kolumu tutu bıraktıktan sonra gözlerim zorla kapanıyordu. Bir gün sonra gözlerimi açtım.