The Last Day(LouisTomlisonFanFic-TekBölumluk-)

34 1 0
                                    

Uyandığımda Yine hastanedeydim.Niall her gün ziyaretime geliyordu ama Louis'i özlemiştim Tamı Tamına 2 aydır onu görmüyordum."Hadi Ella bunu yemelisin yine bayılmanı istemiyorum." "Canım İstemiyor Nialler." dedikten sonra Niall'ın dizime koyduğu Tepsiyi kenardaki masaya koydum.Masanın altındaki çekmeceden Louis'in Gömleğini çıkardım 2 Hafta önce gizlice Niall Louis'in gömleğini çalmıştı ve zorla bana getirmişti Onu koklarken hastane odasındaki kanalları kumanda ile değiştiriyordum.Kanalları gezerken gözüme bir haber takıldı "Louis Tomlison Evleniyor!" Unutmuştu.Aslında unutmaması salaklık olurdu.En son gördüğümde 'Sürtük! Sürtüksün Ella kardeşim ile öpüşücek kadar Sürtüksün! Ne Zamandır gizlice birlikteydiniz! veya anlıyacağın dilde kaç defa beni boynuzladın! Kaç defa Niall'ın altında inledin?! Sıra sende Niall bir Piçsin onu ne kadar sevdiğimi biliyordun ama onla gizlice birlikte oldun! Tanrı Bela'nızı versin!' Diyip gitmişti ama bilmiyordu ki sırf o üzülmesin diye böyle oyun oynadık. Habere tekrar odaklandım "Genç kızların gözde BoyBand'i One Direction'ın En Büyü Üyesi Louis Tomlison Victoria Justice ile evleniyor! Mutlu çiftin 1,5 Aylık ilişkisinde birbirlerine gerçekten Aşık olduklarını söyledi Victoria'dan önce 2 Yıllık ilişkisi olan Ella Benson'dan ayrıldıktan sonra yıkılan Tomlison'u tekrar Hayata bağlayan'ın Güzel Şarkıcı Justice olduğunu öğrendik!'' Başka Habere geçince Elimin tersi ile göz yaşlarımı sildim Niall kesin bunu biliyordu ve benden sakladı.Louis'in Gömleğini tekrar çekmeceye koyduktan sonra ordan Kamera'mı alıp masanın üzerine açıp koydum."Merhaba Louis.Merhaba Sevgilim.Victoria ile evleniyormuşsunuz Ona demek istediğim 1-2 Söz var sana iyi baksın belki Kanser olmasaydım Victoria yerine belki ben olurdum sen bunu izlediğinde muhtemelen ölmüş olacağım sakın üzülme ben sadece Fiziksel olarak öleceğim onun dışında daima yanında olacağım camdan içeri ışık girdiğinde bilki ben geldim Sevgilim.Bunu izlediğinde belki ağlıyor olcaksın burada Victoria devreye gircek elinin tersi ile göz yaşlarını silcek benim gibi seni yüz üstü bırakmıyacak zorunda kalsa bile.Şuan kendine sövüyorsun sakın inkar etmeye çalışma Tomlison seni senden iyi tanıyorum.Hatırlıyor musun eğer benim beceriksizliğime denk gelip önündeki öğretmene atacağıma sana kağıttan uçağı atmasaydım tanışmazdık belki? Sakın ağlama tamam mı Tomlison şuan kesin 'Bana ağlama diyor kendi ağlıyor' diyeceksin biliyorum ama elimde değil herşeyin ile seni özledim bu arada Sakın Niall'a kızmayın kimseye söylemeyeceğine dair ben Söz verdirdim.Ve ben seni hiç bir zaman aldatmadım Tomlison benden Nefret etmen için böyle yaptık.Neyse şimdi hemşire gelip serumumu değiştircek kamera'yı görüp sorun çıkarmasın diye kapatıyorum.Seni Seviyorum Tomlison" diyip kamera'yı kapattım ve yine aynı yerine koydum tahminen 9-10 dakika sonra Hemşire geldi ve serumu değiştirdi.Hemşire çıktıktan sonra Serum ile birlikte Banyo'ya girip Ayna'da kendime baktım Yeşil gözlerim sönmüştü artık beyaz tenim iyice açılmıştı Louis'in beğendiği Dolgun dudaklarım çatlamıştı sarı saçlarım dökülmüştü kafamda bone vardı onu çıkardı Victoria ile kendini karşılaştırdı onun parlak uzun Kahverengi saçları kendisinin ise çıplak bir kafası vardı.Louis daima onun saçlarını koklamayı,öpmeyi,oynamayı severdi.Victoria'nın parlak kahverengi gözleri kendisinin ise parlaklığını kaybetmiş altında mor halkalar olan yeşil gözleri vardı.Victoria'nın dinç vücud'una karşı kendi tamamiyle çökmüş ve iğne izleri yüzünden morarmış vücud'una baktı bittmişti 2 ay içinde eski Ella ile Hasta Ella arasında tonlarca fark vardı Niall hala sırf ben üzülmeyeyim diye 'Victoria'dan daha güzelsin' dese bile bunun yalan olduğunu tüm dünya biliyordu.

3 Ocak 2014

"Bugün Niall hastaneye gelirken üzülmeyeyim diye Peruk almış hemde eski saçlarım ile aynı renkte İnanabiliyor musun Louis! bu birazda olsa mutlu olmamı sağlamıştı Niall'ın doktor ile konuştuğuna göre sadece 1 aylık ömrüm kalmış yani 1 ay daha benden kurtulamıyorsun Tomlison" diyip Kamera'yı kapattım ve yerine koydum hergün daha da fazla çöküyordum.2 gündür doğru düzgün yemek yemiyordum Hastane yemekleei berbat ve ben Harry'nin yaptığı yemekleri özlemiştim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Last Day(LouisTomlisonFanFic-TekBölumluk-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin