지민 (jimin)

127 9 4
                                    

Sen tam bir BTS hayranısındır ama öyle böyle değil yani. Tabi senin biasın jimin dir. 2 hafta sonra ise sen jimini görecektin çünkü 2 hafta sonra bts ın konseri vardır ve sen 2 hafta önceden ne giyeceğini saçını nasıl yapacağını falan filan ışte. Ve bu senin ilk bts konserin olacaktı. Kalbin yerinden çıkacak gibi hissediyorsun arada zor nefes alıyorsun. Senin için zaman o kadar yavaş akıyordu ki. Artık dakikaları saniyeleri saymaya başlıyorsun. Işte 2 haftan tam olarak böyle geçiyor. Ve sonunda O GÜN O HARİKA MUHTEŞEM GÜNE SON 1 GÜN KALIYOR !!!! Sen ilk defa sabahın 5 inde uyanıyorsun zaten yatamiyordun haftalardır bide saatin beşinde kalktın ailen seni gorunce
- aaa ben şok! Gibi bir şekilde sana bakıyorlar ama sen onları gormuyorsun bile yani okadar telaslisin. Konsere daha 1 gün varken sen salak gibi gunleri karistirip sabahin 6 bucugu gibi yola koyuluyorsun 5 saat yolculuktan sonra konser alanına varıyorsun. Konser alininin önüne gelince bir bakıyorsunki konser alanı bomboş! Sen kendini tutamayıp agliyorsun ve konsere giris kapısının önüne oturup için için agliyorsun ama ne biçim bir ağlama. O sırada konser hazırlıkları yapmak için BTS alana geliyor ama onlar arka kapıdan giriyor. Sen ise son ses BTS şarkılarını dinlemeye daha doğrusu duymaya çalışıyorsun çünkü için için agliyorsun. Tabi bts den 1 kişi eksiktir o kişi jimin dir yine geç kalmıştır ama oda ne yapsın onunda işleri çok fazla neyse devam ediyim. O konser alanın önüne gelince insanın içini parcaliyacak şekilde bir ağlama sesi duyar vr çok garip hisseder. Ve girişin önünde ağlayan seni görür ve yavaş yavaş yanına yaklasir. Tabi yine kapanmıştır yani kapsonu kafasinda agizlik ağzında sana baya yaklaşmıştır ama sen onu bile fark edememissindir. Boğazın patlayacak gözlerin bir yeri göremeyecek kadar şişmiştır. Jimin sana tam elini uzatırken kafanı kaldırırsın ama jimini fark etme nedenin ise onun o harika mi harika ama kendisinden değil ! Parfüm kokusudur.  Sen kafanı kaldırdığında arkadan dedi kör edici bir güneş ışığı ile gözlerin kamasir ve jimini taniyamassın ama sana -iyimisiniz! Deyince sen içinden -- tanrım s-sa-sana geliyorum der ve kalbin yani üçbin beşyüzdür şöyle ki jimin bile bu sesi duymuştur. Ve sana şaşkın bir şekilde bakakalmistir sana.......

Devamı o güzel yorum ve oylarinizdan sonra 😇😇😇💜💜💜💜 UMARIM BEGENMISSİNİZDİR!!!!!  HicranTuan
Pyeollie_
korenisa_1334SirJacksonahsy_upsychotickkjiminsuho-jiministjiminiskyjiminism vb. ^__^ 

 ^__^ 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BTS ve GOT7 ile hayal et !!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin