Επισκεψη σε στοιχιομενο σπιτι

14 3 0
                                    

Αυτη ειναι πραγματικη ιστορια
========================================================
Περυσι το καλοκαιρι βγαιναμε εξω μεχρι αργα παιζαμε γελαγαμε και μια μερα η παρεα μου και γω αποφασισαμε να παμε σε ενα παρατημενο σπιτι λιγο πιο εξω απο κει που μενουμε.

Ηταν παρασκευη και η ωρα ηταν 9:30 το βραδυ πηγαμε και χωριστικαμε σε 2 ομαδες  των 5 ατομων. Η ομαδα μου πηγε απο την μια μερια του σπιτιου και η αλλη απτη αλλη μερια.

Η ωρα περνουσε γρηγορα και οταν ειδα το κινητο μου ηταν 10:47 ετσι βγαλαμε φακους και πηγαμε να βρουμε την αλλη ομαδα. Ξαφνικα το κινητο της Χριστινας χτυπησε και ηταν ο Αναστασης το σηκωσε και ειπε να παμε γρηγορα εκει που ηταν για να δουμε τι ηταν.. Καθως προχωραγαμε το πατωμα ειχε αιμα και δεν ηταν ξερο αλλα φρεσκο. Τρομοκρατηθηκα λιγο αλλα συνεχιζα να προχωρω αλλα δεν μπορουσα γιατι μυριζε εντωνα..  Φτασαμε και ειδαμε ενα μικρο σωμα γεματο αιματα το προσωπο της δεν υπηρχε διοτι  ειχε λιωσει και φενοταν το κρανιο και τα ματια της κρεμοντουσαν ολοι αϊδιασαμε. Μερικα παιδια θελανε να φυγουν γιατι ηταν αργα  και μερικοι θελανε να κατσουν για να το ερευνησουν τι εγινε.

Αφου φυγαμε απτο δωματιο πηγαμε σε ενα αλλο το οποιο εγραφε στον τοιχο με αιμα "φυγετε πριν ερθει!"
Εγω αναρωτηθηκα ποιος να ερθει και ακουσα ενα σπασιμο ενος αντικειμενου στο διπλα δωματιο το οποιο ηταν το σαλονι και ειχε και αλλο μηνυμα "Σας προειδοποιω φυγετε γρηγορα!"  ξαφνικα  ακουσαμε ουρλιαχα και ηταν απτην Μαρια. Τρεξαμε προς αυτην και ειχε μινει κοκαλο γιατι υπηρχε παντου αιμα. Μετα απο αυτη την περιπετια αποφασισαμε να φυγουμε γιατι ηταν αργα και γιατι φοβομασταν.
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
Αυτη ηταν η πρωτη ιστορια ελπιζω να σας αρεσε!! Byeeeee💜💜

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 17, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Horror StoriesWhere stories live. Discover now