KİMDİ O?

281 12 6
                                    

Harry ve arkadaşları Hogwarts'a giriş yapmıştı. Harry ayağını attığı anda yüzünde küçük bir tebessüm oluşmuştu. Jess yeni geldiği için onlardan ayrılarak başka bir tarafa geçti. Ne de olsa seçim yapılacaktı. Profesör McGonagal kürsüye çıkmıştı, herkes yerlerine oturana Ve sessiz olana dek bekledi. Herkes sustuğunda Ve yerlerini aldığında konuşmaya başladı." Öncelikle herkese teşekkür etmek istiyorum. Biliyorsunuz birkaç ay önce Voldemort okulumuzu işgal etmişti. Ama bizler ona dur dedik. Evet yeni bir yıla başlıyoruz bu yılda işgalsiz, kavgasız ve de iyi bir yıl olur. Bütün öğrencilerime başarılar diliyorum. Seçmelere geçmeden önce Harry Potter'ın bizlere birkaç şey söylemesini istiyorum."
Harry şaşırmıştı çünkü konuşma yapacağını bilmiyordu. Ayağa kalkıp McGonagal'ın yanına doğru ilerledi. Yavaş gidiyordu çünkü söyleyeceği şeyleri sıraya koymaya ve iyi bir cümle oluşturmaya çalışıyordu. McGonagal'ın yanına geldiğinde durdu Ve konuşmaya başladı.
" Uzun konuşmayacağım fakat önemli şeyler söyleyeceğim. Evet Voldemort'u tek ben yenmedim sizde yendiniz. Eğer sizler olmasaydınız ben çoktan ölmüş Ve Voldemort kazanmış olurdu. Hepinize teşekkür ederim."
Bunları dedikten sonra McGonagal'a gülümseyip yerine geçti. Birkaç dakikada iyi bir cümle kurabilmişti kendisiyle gurur duyuyordu. "En azından saçma bir cümle kurmadım" dedi kendi kendine. Gryffindor masasına oturduğunda Hermione ona doğru bakıp " Konuşma yapacağını biliyor muydun?" diye sormuştu. Harry gülümseyerek " Hayır bilmiyordum" dedi. Şimdi seçmeler başlayacaktı birçok çocuk korkudan Ve heyecandan gözlerini kapayıp bir şey ezberliyormuş gibi duruyordu. Bir kısmı ise heyecandan nefeslerini tutmuş olacakları izliyordu.
Hermione eğilerek ve kısık sesle  "Umarım Jess bizim binaya gelmez" dedi ve ekledi " Ona bir türlü ısınamadım." Ginny'de " Bende pek ısınamadım umarım gelmez." dedi
Seçmeler başlamıştı ilk duyulan isim 
" Jane Walker" oldu. Seçmen Şapka başına oturduğu ilk anda " Ravenclaw" oldu. Ravenclaw masasından büyük bir alkış sesi duyuldu. İkinci isim ise " Jess Parker" oldu. Seçmen Şapkayı kafasına koydu Ve birkaç dakika bekledi Seçmen Şapka ağzını açtı ve " Gryffindor" diye bağırdı. Jess koşarak yanımıza geldi Ron'un yanına oturdu. Birkaç dakika sonra seçmeler bitmişti. McGonagal tekrar kürsüye çıkıp" O zaman şölen başlasın" dedi. Önümüze hemen yemekler geldi . Ron hemen yemeğe başlamıştı bile, Hermione ise tabağına az miktarda yemek koyuyordu Ve bir şeyler mırıldanıyordu. Ginny' de yemeklere bakıp ne alsam diye düşünüyordu. Herkes yemeklerini yedikten, karınlarını doyurduktan sonra tatlılarımız da gelmişti. Tatlıları çoğu kişi dokunmamıştı. Tatlılarda bittiğinde herkes binalarına gidecekken McGonagal şunu söylemeyi ihmal etmedi " Yasak Ormana gitmek kesinlikle yasaktır." Bizlerde bunu duyduktan sonra binalarımıza gitmeye başladık. Tam ben Ginny'e bir şey soracakken bir ses duymaya başlamıştım. " Tamam efendim emrinizi yerine getireceğim" bu cümleden sonra ses gitmişti. Sağına soluna baktı ama bir şey göremedi sanki ses ona mesaj vermeye çalışıyormuş gibiydi. Ama mesajı vermeye çalışan kimdi?
Evet yeni bir bölüm ile merhaba. Geçenki bölüm pek beğenilmedi sanırım. Umarım bu bölümü beğenirsiniz. Biliyorum sıkıcı gidiyor ama emin olun heyecanlı olmaya başlayacak. Yorum Ve vote atmayı unutmayın. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere. Bay baaaay

Harry Potter a DevamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin