~2~

66 10 3
                                    

6:00
Másnap mikor felébredtem körülöttem minden véres volt. A kezemmel nem tudtam mit kezdjek hiszen ezelőtt sosem csináltam ilyet. Ezért utána olvastam. Nem sok mindent találtam, csak annyit, hogy fertőtlenítsem le és kössem be. Meg is csináltam. Aztán jött a "reggeli rutinom". Az öltözékem csupa fekete volt. Nem szerettem akkoriban a színes ruhákat. 

7:30

Akkor kicsit később értem be.. Mert... Megálltam a fodrásznál és cigit venni azelőtt nem volt rám jellemző a cigi. Nem is értem, hogy akkor miért álltam meg ott. Miután beértem az osztály terembe mindenki azt kérdezte jól vagyok-e. Én pedig természetesen mű mosollyal azt feleltem: 
-Igen  minden rendben csak váratlanul ért, hogy elment. 
-Gyere ki utánam azonnal-mondta Bonnie 
Valószínűleg észre vette a kezem, amiért most olyat fogok kapni.... 
-Elena! Vedd le a kezedről a kötést!
-Bonnie én nem csináltam semmit. 
-VEDD LE! 
Amilyen lendülettel levettem olyan lendülettel vágott pofon Bonnie. Amit tényleg megérdemeltem.

15:00
Haza indultam. A sulitól nem messze van egy kis utca. Bementem oda és rágyújtottam. Aztán haza mentem lecseréltem a kötést és házit csináltam. Nem volt étvágyam ezért vettem egy forró fürdőt, aztán pedig lefeküdtem és a zene csatornára kapcsoltam a tv-t. És hirtelen bealudtam. 

18:11
Nagy nehezen felébredtem egy hangra ami a konyhából jött. Akkor már érdekelni kezdett, hogy mi ez a hang se mikor kimentem senkit nem láttam. Hirtelen ajtó nyikorgást hallottam és valaki befogta hátulról a szemem.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 17, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Elveszett szerelem //Cameron Dallas//Where stories live. Discover now