När vi kom ut så såg vi Marcus & Martinus stå där och vänta på någon/några vi gick för bi dom och dom Busvisslade åt oss och vi vände till baka och gick mot dom och ställde oss några centimeter ifrån deras läppar bara för att retas och sen efter vi stått där nån centimeter ifrån deras ansikten 10 sekunder så gick vi iväg och dom va nog inte så glada.
(Marcus perspektiv )
Skolans mest populära tjejer kom fram och retade mig & Martinus dom ska få igen sen.
Vi följde efter Wilma & Lovisa ett tag tills dom gick in i Lovisas hus asså hon bor i ett lyxhus
Så ser huset ut 👇🏼👇🏼👇🏼
Fan vad lyxigt hus hon skulle bo i då jag och Martinus bor i ett "lyxigt" hus tycker alla och så ser man Lovisas hus man bah sa du att vårt hus var lyxigt. Men ja det e ju lite fusk för Lovisas föredrar e ju "rika" och dom e aldrig hemma så Lovisa kan göra vad hon vill när hon vill typ och hon bor typ ensam i det där huset.
(Lovisas perspektiv )
Jag & Wilma tänkte ordna en fest på lördag hemma hos mig för att jag e alltid ensam hemma och mamma & pappa bryr sig inte. Pappa har ett förråd med massa alkohol som vi får ta. Vi hade tänkt att bjuda hela 1:an & 2:an även Marcus & Martinus och deras lilla gäng.
* lördag kl 14:00
Jag och Wilma gick och städa och fixade inför festen även om den började om 5 timmar men vi vill kunna slappa och sen fixa oss. Denna fest kommer va så rolig asså jag och Wilma brukar inte göra fester vi går bara på fester för det e roligare men denna gång måste vi ju reste på något nytt.
* kl 18:00 (Wilmas perspektiv)
Om en timme så börjar festen jag & Lovisa ska nu gå upp och fixa oss i ordning. Det tog jäkligt lång tid att hitta klänningar till oss i Lovisas garderob / WIC hon hade ju en miljard klänningar
* Wilmas outfit 👇🏼👇🏼👇🏼
* Lovisas outfit 👇🏼👇🏼👇🏼
Precis när vi var färdiga så var klockan 18:59 så alla skulle nog snart komma så vi satte igång musiken och hämtade en massa alkohol och så bara strömmade det in folk och hela huset blev fullt och alla drack jäkligt mycket alkohol och blev riktigt fulla(Martinus perspektiv )
Nu när alla var stupfulla så .............
Hoppas att ni har gillat denna bok hittills :)
YOU ARE READING
Fuck boy hit & dit
Short StoryDenna bok kommer handla om Wilma,Lovisa & Marcus och Martinus. Wilma e 15 år gammal och har brunt hår & blå ögon. Wilma går i en skola i Stockholm och u hennes klass finns det ganska många "players" och "Fuck boys " och det kan väl vara jobbigt ibl...