AÇIKLAMA

240K 2.3K 85
                                    

Herkese merhaba! Bir çoğunuz beni diğer hikayelerimden tanıyorsunuz. Bir kısmınız ise bu ilk hikayemden beri beni takip ediyorsunuz. 

Uzun zamandır düşenerek ve hem okuyucularıma hem de arkadaşlarıma danışarak bir karara vardım  ve bunu sizlerle paylaşmak istedim. 

Gerçek anlamda yazmaya karar verdiğimde bu hikayenin satırları dökülmeye başlamış ve o sıralar elimde yalnızca ipad olduğu için oldukça zor koşullarda bölümleri yazmaya çalışmıştım. Hem oldukça acemi bir dile sahiptim hem de oldukça göze çarpan yazım yanlışları yapıyordum. Final verdikten sonra bir süre boyunca düzenlemeye gitmeyi düşündüğüm için bir kenarda durmasında bir sıkıntı görmüyordum ancak uzunca bir süredir de bu durum beni rahatsız etmeye başladı. 

Bu kadar çok yazım yanlışı ve kurgu hataları ile dolu iken, sizlerin okuması için güncel olarak kalması sizlere yapılan bir saygısızlıkmış gibi hissetmeme neden oluyor. Bu sebeple kaldırmamın ve belki bir gün düzenleyerek yeniden eklememin daha mantıklı olacağına karar verdim. Düzenleyeceğimin bir garantisi elbette yok. Çünkü bu benim için bir denemeydi, öğrenme aşamasıydı. Zamanım olursa tabii ki de heba etmek istemem ve daha iyi bir halde yeniden eklerim. Dediğim gibi bunların hepsi daha sonra üzerinde düşünülmesi için bir kenara kaldırılan fikirlerden ibaret. 

Yeni hikayelerde yine beraberiz. Bu acemi hali ile bile, bu kadar güzel yorumlar yapıp, destek olduğunuz ve beni yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim. 

Çok seviliyorsunuz! <3 


Yıkılan Kurallar (KALDIRILDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin